Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

27 Aralık 2015 Pazar

Bir fincan çay,aşkla dolu bir kitap ve kırgın yıpranmış birazdaha enerjisini kaybetmiş ben

Sevgili hatıralar bugünü unutmuş olmak için not düşüyorum kalemime insan hiçmi
Akıllanmaz,
Ben adam olmam,ben adam olmam
Hergün birazdaha büyüyorum, büyütüyorum kendimi.
Hiç yıllarca emek verdiğiniz uğrunda
Bolca gözyaşı döktüğünüz asla
Vazgeçmem dediğiniz şeyleri
Gözünüz görmeden bir çırpıda
Silip attınızmı?
Ben yaptım.hiç pişman değilim
Yine olsa yine yapardım
Ama kendimi toparlayıp insan içine çıkmam biraz zaman alacak o yüzden
Kimse kusura bakmasın ben bir müddet
Çevrimdışıyım.....
Size bol kahkahalı emeğinizin boşan
Gitmediği,bol enerji dolu,bereketli
Yıllar dilerim 😢😢


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi