Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

12 Kasım 2015 Perşembe

oh beee

derin bir nefes alarak başlamak istiyorum yazmaya.ayyy nasıl özlemişim klavyenin tuşlarına kendim için dokunmayı:)))baby karakaşlar büyümeye devam ediyor hızla hemde onların hızına yetişemiyorum
düğün dernek faslımızın son hali sünnet törenimiz de geçeli çook oldu ama ben bir satır bile yazacak enerjiyi bulamadım kendimde .hep bu iş stresi  ......
nefes alıyorsak çalışmak zorundayız ,yaşıyorsak harcamak zorundayız .en azından hala nefes alıyoruz dimi ,yaşıyoruz ,kalbimiz atıyor::)))minik oğlum küçükken o minik ellerini kalbime götürür ve bana sorardı anne senin kalbin nasıl atıyor.?bende cevap veriridim
arslan Atahan arslan Atahan
ya sizin kalbiniz hla atıyormu birileri için........
herkesi çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi