Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

5 Temmuz 2015 Pazar

selam millet

sizlere harika yemekler yaptığım sorfamı,muhteşem dolap düzenimi,kendi ellerimle yaptığım  iğne oyalarımı efendime söyliyeyim daha bir sürü meziyetlerimi paylaşmayı isterdim amaaaa( maalesef o konuda hizmet veremiyoruz:))yani çok becerikli biri sayılmam ama çabuk yapılabilen  herşey favorilerim arasındadır haliyle çalışan iki çocuklu anne olunca zaman çok önemli, aramızda kalsın ama evde çalışmaya başladığımdan beri daha bir pasaklıyım:)))
fakaat gezme konusunda çokta beceeriksiz sayılmam sırt çantasının gidebildiği heryer memleketim gibi hiç yabancılık çekmem sizlere ara ara fottoğafları paylaşıçam, yaklaşık iki yıldır yoğun tempoyla çalışıyordum ve türkiyenin bütün karadeniz kıyılarını biraz iç kesimlerini ,ege kıyıları malum biraz iç kesimler gezip durdum iş icabı işimiz pazarlama :))
bu yoğun iş haytına biraz uzaktan destekli ara vermek zorunda kaldım çünkü evde üç böcek yetiştiriyorum müthiş beceriksiz üç böcek,böceklerin en büyüğü en huysuz olanı ,en dayanılmaz
en mızmız olanı kendisi eşim olur efendim çocuklardan oğreneceği çok şey var ....
çocuklarla birlikte büyüdüm ben çok genç anne oldum onlarla birlikte öğreneceğim çok şey var
   burası didim sahiline kıyısı olan bir otel soğuk demedik yağmur demedik sezonu açtık kimsecikler yokken yavrular yüzsün bizimde havamız değişsin diye ara verdik herşeye:))))
(
                                                   babalar ve oğulları
yüzmekten son derece keyif almış oğlumun zafer pozu ....
düzenleyip atmam gereken çok resmim var sizinle paylaşmak istediğim çok fotoğraf var aslında 
bu otelle ilgili paylasımlarım da olacak daha iyisini keşfedene kadar......


mevlananın şems'e olan aşkı gibi maşuk bu kalbim
şemsine kavuşamadan canını yitirmiş kimya gibi hasret bu kalbim
(iki kelam yazayımda edebiyatım açılsın :)))
hoşçakal millet kendinize iyi davranın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi