Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

24 Haziran 2015 Çarşamba

BAZEN GİTMEK GEREKİR......BAZILARI GİTTİ HAYATLARIMIZDAN VE BEN BURALARDAYIM HALA.....:)

uzuuun zaman oldu yazmayalı dimi iş odaklı yaşamışım hayatımı geçen yıllar bana bir sürü şeyler biriktirmemi  sağladı daha çok öğrendim daha çok kırıldım daha çok sabrettim daha çok mutlu oldum daha çok mutsuz oldum
hereyden biraz daha tat aldım ve daha çok gezdim ve artk daha fazla okuyorum
doğu anadolunun keskin havasını midemi bozan yemeklerini yedim,karadenizin mis gibi kokusunu çektim içime biraz daha büyüdüm çocuklarımla birlikte hayat birazdaha yordu beni çok sevdiğimbirini kaybetminin verdiği üzüntü düşürdü ilk akları saçlarıma
keşkelerim yok artık hayatta,daha az üzülüyorum kaybettiklerim için daha az harcıyorum boşa geçirilmiş zamanlarımı
çocuklarımmm......onlar büyüyorlar kendimle birlikte yaptığım her hatanın bedelini birlikte ödüyoruz
birlikte ders çıkarıyoruz hayatımızı yaşıyoruz birlikte ekip olarak
biz ve yeni büyümüş halimiz 
daha umutlu yazılarımda görüşmek dileğiyle millet.......
NAZENİN BİR SEVDA DÜŞTÜ GÖNLÜME SEVSEM OLMAAZ SEVMESEM OLMAZ
HAYAT BİR SÜRÜ İMKAN VERDİ ÖNÜME YAŞAM OLMAAZ YAŞAMASAM OLMAZ:)

4 yorum:

  1. Başkalarının hayatlarından pek bir ibret almıyoruz da, ya da anlattıklarından; kendi yaşadıklarımız bize güzel bir ders veriyor. Yine de hep hayırlarla yaşamak için dua edelim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dualarınızda bulunmak dileğiyle sevgili yolcu.canımızı acıtmadıkca ders almıyoruz......

      Sil
  2. Rabbım Her şeyin Hayırlısını Versin inşallah hayırlı ramazanlar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin.hayırlı ramazanlaar diliyorum sizede:)

      Sil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi