Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

28 Aralık 2013 Cumartesi

Suriyeli salgını

Bu kış çok şükür hasta olmadık derken iki gün önce öğretmeninin telefonuyla ağzıma geldi yüreğim yine "Atahan çok hasta dedi öğretmeni ,hemen gelin ."gelmemi gaza nasıl bastım bilemedim o kemeraltı trafiğini nasıl aştım yollar nasıl bitti anlamadım hiç .tabiiki ciddi bişey yok ama ben hala işteyken çocuklarımın geçirdiği her kötü vaktin sorumlusu benim sanki sabah çıkarken herşey yolundaydı herzamanki gibi anlına kondurduğum öpücükleri gönderdi beni işe minik oğlum gündüzü hastanede (hastaneler tıklım tıklım bu arada suriyelilerden bulaşan bir rahatsızlık bir salgın varmış patlıyasıcalar hastalıkları eksikti tövbe tövbeee )
Bugün neyse ki biraz iyiydi gözünü açabiliyor herzamanki Formula'nda şımarıklığına devam edebiliyor  çok şükür şimdimi ne yapıyorlar !mışıl mışıl uyuyorlar yavrularım annelerinde onları izlemenin mutluluğu ile huzur buluyor fani bedeni(ne biçim cümle oldu ama edebi eser gibi oldu;))

En sevecen hallerinden bir kare !büyümüşler dimi ama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi