Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

2 Aralık 2013 Pazartesi

nihayet burdayım

ne kadar özlemişim yazmayı klavyenin tuşlarına dokunmak ne kadar rahatlatıyomuş beni uzun zaman oldu yazmayalı çok şey değişti hayatımızda miniğim okullu oldu ben işe başladım babamız gelip yine gitti onca zaman nasıl özetlenir bilemiyorum ama biraz fotoğraf eklemek istiyorum
neredeeen;


nereyee geldik biz büyüdük, bende büyüyorum onlarla birlikte hem çalışıp hem anne olmanın zorluklarıunı yeniden tadıyorum ama mutluyum onlarda mutlu hayata birlikte tutunuyoruz birlikte savaşıyoruz birlikte barışıyoruz nasıl büyünür birlikte öğreniyoruz.
 güncel konulardan bahsetmek isterdim kendim olmak dışında canımı cok yakan şeyler var ben çocuklarımın eğitimi sağlık problemleri içinde boğusurken kendi ülkemde suriyeliler tarafında işgal edilmiş durumdayım her sabah işe giderken gördüğüm manzara her geçengün dahada kötüye gidiyor
konuşmayı tartışmayı bu durumu çocuklarıma nasıl anlatmayı konuşmak isterdim sizlerle .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi