Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

3 Mayıs 2013 Cuma

sinifimiz sanki bayram yeri gibi.......

Evet okulumuzda cokca konusulup birturlu yapilamayan okuma bayrami sonunda yapiliyor ve benim oglum sunucu onu calustirirken oyle heycanlaniyorum ki beni arslan sakinlestiriyor ben zaten cozemedim aramizdaki iliskiyi babamizin hic eve ugramadan gecirdigimiz bu koca okul donemindde arslan buyuk bir olgunlukla benim omzuna dayandigim kocam tekneni dibinde kalmis olan oumda bizim cocugumuz gibi oldu..fazla yuzverdim mi acaba diye dusunur oldum herif te dil pabuc gibi benimle konusurken sakin istemedigi birseyi anlatirken tane tane nlatabiluyor sunda ebe yavrum :(kardesine niye boyle agresifsin onlarin kavgalarini dinlemek bazen keyifli olmayabiliyor inanin herifler birbirlerine giriveriyorlar cogunlukta karismiyorum biri aglayarak geldiginde ikisinede ceza veriyorum organize etmek guc olor yahu .hadi eyvallah millet sizi seviyorum bana dua edincok isim var cook.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi