Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

12 Ağustos 2012 Pazar

kocam varkene:))yazdaan kalma bir gündeee


ben tatil sezonunu çoktan bitirdiğim için başlık çok uygun oldu.
büütn aile yaptık bu sene tatili...
tatil yaparken ,geldikten sonra, eşimin gidiş hikayesine odaklandığımdan keyfine varamadım ordaki zamanın...eşimin peşi sıra dolandım, o nereye gitse ben peşindeydim koca bir ay...
allahım sonunnda gitti ve ben yine fotoğraflarla kaldım
alıştımmı sizce?
alışılırmı be kuzum ama ekmek parası işte:)rabbim daha kötü ayrılıklar nasip etmesin....bu da benim sınavım....
sınav derken ders çalışmama lazım .......
iyi geceler millet
dip not:eşimin gideceği gün belli olacak diye dokuz kolla sarmışım fotoğrafta horgormeyin :))

9 yorum:

  1. Allah büyüktür.. Allah sabredenlerle beraberdir..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hocam .şikayetimiz yok çok şükür;)

    YanıtlaSil
  3. canım Allah kavuşturşun...
    tez zamanda kavuşursunuz inşallah...
    bu ayrılıklar aslında aileniz için...

    bir zamanlar benimde eşim sürekli şehir dışına çıkardı iş için :(((
    bende çok ayrılıklar yaşadım :(((
    tabiki kolay değil, ama insan daha da çok özlüyor, daha da çok bağlanıyor...
    yani herşeyin bir güzelliği var...
    Çok şükük yıllar sonra iş değiştirdi ve sabit evden işe işten eve.....
    inşallah sizde öyle olursunuz canım....
    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. umarım bende bu bekarlık günlerimden kurtulurum şirincim....
    bir taraftanda iyi oluyor be hasretlik sevgi yi güçlendiriyor:))
    ama çocukların evin bütün sorumluluk bende tabii:))

    YanıtlaSil
  5. ohh fallar falan kapanmış
    allah kavuştursun inşallah
    ayrılıklar koyar insana
    hep mutlu olun

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Allah kavuştursun diyeyim, tez zamanda kavuşun :) Takipteyim, bana da beklerim , güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. Etkinliğimize katılmak ister misin?
    http://kararli.blogspot.com/2012/09/etkinlige-katlmlarnz-bekliyorum.html

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi