Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

4 Mayıs 2012 Cuma

leyleği hava da görenler

yusuf arslanın geçen seneden beri okul dışında bir faaliyetinin olması gerektiğinin farkındaydım ama birtürlü hem ona hem bana hemde evimizin programına uygun gelen bir kurs bulamamıştım gözüm kulağım hem nette ydi
sonunda buldum ilk olarak satranç olmak üzere iki kursa yazdırdım birde yeteneğini görmek istiyorum arkadaşlarıyla bir araya geldiğinde sürekli hakimiyet onda olsun istiyor ve komiklikler yapıyor çoğu kez bu yaptığı komikliklerinde  kuralına uygun olarak usturuplu yapsın demi insanları güldürcem diye saçma sapan hareketler yapıyor ne hikmetse bütün arkadaşlarıda buna bayılıyor:((
bakalım görelim drama kursunda ne cevherler çıkaracak ortaya
ama ne yalan söyliyelim satrancı beraber öğrenmemize rağmen beni mat ediyor hiç acımadan dayısı satran birincisiydi lisede onunla oyna dedim kıyasıya rekabet ediyor yeniliyor tabiiki ama her yenilgi ona yeni kazançlar sağlıyor bunun farkında olmasıda beni çok mutlu ediyor:)))))



anne oğul hayvat bahçesinde gezerken;hiç korkmadan yılanlara bizi korkuttukları için insanlar adına hesap sorduk:))
 biz o kocaman yılanla sohbeti koyulaştırmışken ;
minik kuzuyu teyzesi parka götürdü:(
çılgın kızdan fırsat kalmadı uzuun sohpet edelim yılanla:)))


bu günün akşamıda bir davetteydik ki oda ayrı bir post olsun
geceniz hayra kalsın millet:)))

2 yorum:

  1. İyi ki çocuklar korkmadılar. Yılandan korkulmaz mı? ham yapar insanı !...

    YanıtlaSil
  2. ilk gördüklerinde açıkçası biraz tırstılar ama ilgi yoğundu onlarda faydalanmak istediler....

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi