Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

2 Mayıs 2012 Çarşamba

izmir güneşi görünce

aslında hiçbir fırsatı kaçırmadan gezmeyi çok seven bir aile olmamıza rağmen çocuklar daha küçükken bir rehavet çöküyor insana  kapıdan dışarı çıkmak istemiyor.ama ben kışın ortasında puseti alıp dağ bayır yolculuğuna çıktığımızı çok bilirim maksat temiz hava almak olsun bilirim havanın temiz kokusu bize mutluluk hormonu salgılayacak.....
bu durumdan en çok çocuklar mutlu oluyor ;papatyaların doğaya daha yeni yüzünü gösterdiği günlerdi.buna rağmen ne hikmetse yılanlar bile uyanmıştı ogün ben kılpayı kurtuldum diyebilirim fazla uzatmayayım ama en çok çektiğim şu fotoğrafa bayıldım
atahan boynunu bükmüş arslan babasının korumasına saklanmış sanki bakmayın öyle masum göründüğüne cazgırın tekidir ama her ortama uyum sağlar yemek seçmez eli erdiğince her işini kendi yapmak ister....
evlat bu anlat anlat bitermi
(meleğim arslanım hep seni anlatıyorum annem birazda kardeşinden bahsetmek istedim)....:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi