Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

29 Nisan 2012 Pazar

kusura bakma 23 nisan geç kaldık

iki minik oğlan varmış annesinin kuzusuymuş,
annesi onu çok çok severmiş:)
sizi çok seviyorum şımarık kuzular
kpss malum ben çok yoğunum dersane,kurs derken hayat geçip gidiyor benim açımdan bir deher anne gibi sorumluluklarım var tabii çocuklarım var büyüyorlar ve ben onlarla gurur duyuyorum:)
bir de bişey dicem yahu bu bloger yeni yüzü ne menem bişeymiş nasıl ilginç yapmişlar böyle güzel mi çirkin mi anlayamadım.....
şimdi sizleri ziyaret geliyorum:))

biraz fotoğraf tabii
öğretmenimiz ve minikler

2 yorum:

  1. çocuklar dünyaya iyiki gelmişiz dedirten mükemmellikler...

    Hoşgelmişsiniz...

    YanıtlaSil
  2. evet sevgili pabuç
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi