Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

8 Nisan 2012 Pazar

herkese iyi pazarlaaar:)

çocuklar bu ara gayet forumdalar izmir harika bahar günleri geçiriyor ondanmıdır nedir içleri kaynıyor haramilerin
onları çok seviyorum. ama onları büyütürken ben hatamı yapıyorum acaba :( inandığım şeylere ters gelen öyle şeyler yaşadım ki son günler de, buraya yazmak istemiyorum biz anneler çocuklarımızı yetiştirirken özellikle bloger anneleri; çünkü o minik bebekleri yetiştirirken birbirimizden yardım aldığımız çoktur öyle değil mi?yaşantılarımızı karşılaştırdığımız aman çocuğumuzun özgüveni yüksek olsun daha küçük yaştan yeteneklerini keşfedelim ona göre bir eğitim içine sokalım çocuğu, okul içindeki eğitim tabii çok önemli ama aileden, biz anneler ona ne gibi eğitim veriyoruz şu yaşa kadar sadece sevginizi verin....vs...vs...
yusuf arslan 6yaşını dolduracak bir kaçgün sonra ve kendine güveni gayeeet yerinde heryerde kendini beli ediyor hedeflerini ilgi alanlarını sıralıyor karşısındaki kişiye onun nelerden hoşlandığını soruyor giden taksi şöförüne:)
ama arkadaş seçmesini mi bilemiyor benim oğlum!
anasınıfına giden oğlumdan öğretmeni öyle şikayetçi ki çok sinirli sinirlendiği şey hakkında öyle ikna edici konuşuyormuş ki öğretmen şaşıyormuş hakimiyet ve kazanan hep o olsun istiyormuş sınıf içerisindeki davranışlar da ....
bildiğim herşey yalan oldu sanki :)heyy bloger anneleri siz neler yapıyosunuz o minik ellere dokunurken:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi