Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

3 Şubat 2012 Cuma

ne acı dimi?

" Çocuklarınız, sizin çocuklarınız değildir. Bunlar kendini özleyen hayatın oğulları ve kızlarıdır. Siz bunların dünyaya gelmelerinearacı oldunuz, fakat bunlar sizin değildir. Gerçi onlar sizinle beraberdir, fakat sizin malınız olamazlar. Onlara sevginizi verebilirsiniz, fakat düşüncelerinizi asla. Çünkü onların kendilerine özgü düşünceleri vardır. Siz
onların gövdelerini barındırabilirsiniz, fakat ruhlarını barındıramazsınız,
çünkü ruhları yarının sarayındadır. Sizse orasını rüyanızda bile göremezsiniz.
Siz onlara benzemek için uğraşabilirsiniz, fakat onlar kendinize benzetmek için
uğraşmayınız. Çünkü hayat geriye adım atmaz dün ile ilgilenmez. "
hilal cebici(soyadını yanlış yazmış olabilirim zira okuduğum siteyi kaybettim)
hani bir söz varya tahtını yaparsın ama bahtını asla diye ne tahtı ne bahtı hiç birşeylerine el süremiyosun heriflerin artık kendi dünyaları var onların kurallı ve kendilerine güvenleri arttıkça senin fikirlerini çürütmek için ellerinden geleni yapıyorlar,evet hayat dünle ilgilenmez keyfine bakar bizde hayata ve çocuklarımıza uyum sağlamak için sürekli değişim gelişim içinde olmalıyşöyle anlatayım;arslan tatil boyunca baktım evde hakimiyet onun eline geçiyor her istediğini yapmakta özgür hissediyor kendini kural -lar koydum hergün yapması gereken şeyleri bir bir resim çizerek anlattım uygun bir yere astım sürekli göz önünde olsun oda bende unutmayayım diye bu kuralların içinde şu şarkıyı ezberlemesi gerektiğini aksi taktirde özgürlük alanının kısıtlanacağını anlattım sonuç ,sonuç ne biliyor musunuz?
ilk güz zinhar telaşlandı anırdı deliler gibi hiç pas vermedim gayet sakin bir vaziyette eğer benimle iyi geçinmek istiyorsan bu kurallara uycaksın senin isteklerin varsa bana resim yaparak anlatabilirsin dedim neyseki ikna oldu ve yarım yamalak öğrettiğim ingilizcesiyle ezberlemeye çalışıyor ama tam anlamıyla ezberlemiş değil ,pazartesi de okul başlıyor yarın son bir prova yaptırırım,bak söyliceğim şeyi de unuttum; beyfendi ben kural koyduğum için değil kendisine yararlı olacağını düşündüğünden isteklerimi kabul etmişmiş. bak sen aslan parçasına.....

5 yorum:

  1. Selamünaleyküm gece gece ing.şarkıyıda tıkladım dinledim..Paylaşım çok güzel Allah çocuklarımızın hayrını göstersin...
    Allah'a emanet ol :)

    YanıtlaSil
  2. a.s eminecim güzel ama dimi amin amin

    YanıtlaSil
  3. Vayy canına sonu ne güzel bitti öyle :))
    Büyümüşte küçülmüş eheh
    Allah kolaylık versin :))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiler bende ofelya 'cım sorma biraz öyleler şimdiki çocuklar,seviyorum onları be!

      Sil
  4. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi