Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

2 Şubat 2012 Perşembe

kardan adam yapalım ,burnuna havuç takalım

allahım sabah bir uyandım etraf bembeyaz ne kadar mutlu oldum anlatmam çocukları sımsıkı giydirdim horra dışarı önce güzel bir kahvaltı yaptık sonra kar topu oynadık ki bu karlı lezzet bize pahalıya patlamaz,umarım çocuklar hasta olmaz ama bu havayı solumalarını istedim çünkü izmir de öyle mikroplu bir hava vardı ki son günlerde hastalıklar yakamızı bırakmıyordu bir türlü.çok iyi oldu çok allahım nasıl heycanlandım anlatamam sabah 10 :30 sularında çıktık saat 14:53 eve yeni girdik ve ben mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim çılgınlar gibie eylendiler kardan adam yapmaya çalıştık ama zavallı izmirliler kar'ı öyle özlemişlerdi ki kimse paylaşamadı kardan adam yapmak için fazla kar kalmadı ama çok eğlenceliydi
hadi kızlar ben kaçanzi sabahtan beri sokaklarda sürtünce evdeki program aksadı halletmem gereken bir sürü iş var:)

5 yorum:

  1. gözünüz aydın o halde.özlem duyuyor insan..çok uzun kalmışsınız ama ,ben cesaret edemiyorum hasta olacak diye ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim bloğunu gezdim siz kar'a doymuşsunuz bu sene,bizde
      az biraz nasibizi aldık sankilim görüp göreceği bu kadardır ayni uzunca bir süre de gelmez herhalde

      Sil
    2. bide bide kork ma ya hasta olmuyorlar oynayıp enerjilerini boşaltmak iyi geliyor onlara

      Sil
  2. Ne mutlu çocuklara. Böyle binqr anıları da olmuş oldu.

    YanıtlaSil
  3. Havuçun faydaları http://www.sifalibitki.biz/havuc.html

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi