Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

9 Şubat 2012 Perşembe

help help



bir program hazırladım çocuklara onlar büyüyorlar ve yaşlarına uygun eğitim almaları gerek. ama ben öyle yoruldum ki şimdiden bugün perşembe ve ben out oldum.
sabah arslan okula gönderdikten sonra ev,iş ,yemek derken 10:30 oluyo atahan la birlikte etkinlik yapıyoruz mesela bugün fotoğraf makinesi yapmak istedi ilginç bir şey yaptı kağıtları kesti boyadı
yapıştırdı rulo haline getirdi fotoğraf makinem annemlerde kaldığı için foto yok ama yaptığımız etkinlikler kolaj halinde yayınlıcam. etkinlik kısa sürüyor tabii çabuk sıkılıyor çünkü.
bittikten sonra ingilizce şarkılar dinletiyorum ona ve şu şarkıyı çok seviyor birde B-I-N-G-O deyip duruyor ve dinlerken zevk alıyor.
ama arslan o okadar zorsun ki bebeğim sanki herşeyi biliyormuşçasına öğrenmemek için uğraşıyorsun ona kartlar hazırladım resimler çizip altına ingilizce isimleri olan kartlar oyun oynayalım dedim ben söylicem siz tekrar ediceksiniz! amma velakin 15 dakika zor dayandı arslan birde akşam denicem uyumadan önce şimdi okuldan geleli bir saat oldu zihni yorgundur belki
bu konuyla ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum....
arslan şimdilik zafer senin ama bunun yarınıda var:=)))
biz şimdi biraz hava alalım açık hava da belki kendimizi iyihissederiz.(bizim durumumuza bu başlık uygun olur diye düşündüm)
bir kucak dolusu sevgiler hepinize:)


1 yorum:

  1. Merhaba

    Kitaplaşalım mı Etkinliği kapsamında kargo için isim soyisim ve adres bilgilerinizi bekliyorum.

    Bugun saat 00:00 a kadar vaktiniz var.
    Sevgiler.

    Dilosunkayfesi@gmail.com
    Dilosunkayfei.blogspot.com

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi