Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

25 Şubat 2012 Cumartesi

hani kar yağmıştı ya!

izmir de güzel bir cumartesi gününden merhaba hepinize, kar resimleri şaşırmayın sakın çocuklarımın hayatında gördükleri ilk karı ölümsüzleştirmeden olmazdı bende öyle yaptım
çok sık yazamadım bu hafta yavrum la ilgilendim biraz allahıma şükürler olsun ki o ilk paniği attık tedavi süreci devam ediyor ama ilk günkü kadar teklemiyor yavrum hatta gözlemlediğim hafta içinde sadece ik yada üç kez takıldı ondada heycanlı,sinirli,ya da üzgün değildi sıradan kendi halindde yanında kimse yoktu oyun oynuyordu....
rabbim bütün çocukların sağlıkları yerinde olsun hepsi de çok masum çok değerli.....
sevgiler.....

3 yorum:

  1. amin diyorum bütün kalbimle, miniğinizede şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, ilk kez görüyorum bloğunuzu çok güzel.Çocuklarınız çok tatlı. Acil şifalar Allah beterinden saklasın. İyi haftalar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. masallah çoook tatlılar,Rabbim acil şifalar versin canım.vakitsizlikten bana bıraktığın tel noya dönemedim.en kısa zamand görüşmek üzere..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi