Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

1 Şubat 2012 Çarşamba

çok sinirliyim

çocuklar çileden çıkıyor..... büyüdükçe...
başka bir post yazacaktım ama yarım kaldı bu da böyle bir post olsun araları 3 yaş olan iki çocuk sahibi kızlar varmı yorumunuz sizi seviyorum

8 yorum:

  1. yok ama 3 yaş var olan erkekler var evde millet beni topa tutuyor dedimmi şikayet ediyorsun diye:(((
    cok zorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,baş edemiyorum ne aklım nede vucudum yetişemiyor onlara canımALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN SEVGİLERİMLE:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim amin rabbim herkesin yardımcısı olsun

      Sil
  2. Merhaba,
    benim sau an sadece bir oglum var ama ikincisini dusunmekten korkuyorum bu yüzden :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç düşünme tatlım bırak kardeşsiz kalsın bide onu kardeşine nasıl alıştırcan projeleri çiziyosun kafanda ama doğumdan bir kaçyıl sonra o projeler tutmuyor yerini

      Sil
  3. araları 1,5 yaş olan iki erkek yeğeni olan biri var :))

    küçük olan 1, büyük olan ise 2,5 yaşında...ve ben hergün akşam onlarla birlikteyim...ve ben hergün evime dağılmış vaziyette dönüyorum :)

    annelerinin ne vaziyette olduğunu söylememe bile gerek yok sanırım...dünyayla ilişkisini kesmiş perperişan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu öyle iyi anlıyorum ki hem iyi yetiştirmek istiyosun çocuklarını, kendinde iyi görünmek istiyosun ikisi bir arada imkansız neredeyse....

      Sil
  4. Benim oğluşların araları 5,5 yaş hemide ben oğluşlarımı büyütürken netimiz yoktu pek rahattım,açardım radyomu işimi yapardım :) şimdi büyük oğluş lise 2 ye gidiyor küçüğümse 5 e büyüdüler ablası çok şükür ama bend eonlarla büyüdüm,imreniyorum böyle hem çocuk büyütüp hem blog yapanlara,ben çocuklar küçükken bir kap yemek yapınca .çok mutlu olurdum öyle ev süpürmekten falan geçmiştim :) pek uslu oldukalrı söylenemezdi sağolsunlar,şimdi beni geçtiler :)
    seninkilerde büyüyecek annesi,bu günleri gülümseyerek anacaksın,Rabbim acılarını göstermesin,,,,selamlar

    YanıtlaSil
  5. ben onlarla yapmadık faaliyet bırakmıyorum evin içinde yağılabilecek bütün eğlenceli şeyleri yapıyorum.onlar bilgili oldukça isteklerini karşılamak zorlaşıyor.
    onun için....biraz yoruluyorum.... dersem kırılmazsınız dimi çocuklar:)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi