Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

19 Şubat 2012 Pazar

biraz resim ve :(


meleklerim siz iyi olun ben rabbimden başka bir şey istemiyorum herşeyden önce sağlık versin rabbim herkese örnekler çok önümüzde
bu ara günlerim biraz yoğun çocuklarım büyüdü biraz başımı dışarı çıkartabilirmiyim acaba derken yine bir sorun:( hemde öyle böyle değil kendimi fena halde kötü hissettirecek bir sorun atahan konuşurken ufaktan kekelemeye başladı bunu yaşamak öyle kötü ki" ben üzerlerine titriyorum yavrularımın, tek başıma bir hayat mücadelesi veriyorum, ama çok mutluyum onlar benim yol arkadaşım"derken böyle bir şey yaşamak insana kendini öyle kötü hissettiriyorki insanın ilk aklına gelen "yavrum bir şeyden korku ve ben yanında değildim"oluyor amma velakin uzmanlara göre de hiç bir kekemelik korku yada üzüntü sonrası ortaya çıkmaz zaten olması gereken bir şeyi tetikler sadece diyorlar
pazartesi doktora götürcem ama o kadar endişeliyim ki forum da bir anne kekeleyen kızına bakarken ağladığını yazmıştı evet öyle zor ki bülbül gibi şakıyan çocuğunun bir anda teklemeye başlaması rabbim daha beterinden korusun:(
:((((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi