Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

8 Şubat 2012 Çarşamba

asya beni öptü!

kuzu arslan:
-okulda ben blok yapıyorum asya hep bana bakıyo!
annesi:
-arkadaşın yavrum bakabilir tabikii sinirlenme sakın okulda(zira sinirleri alınmış anneden oğluna verilmiş kontrol etmek bazen zorlaşıyor)
kuzu arslan:
-hayır anne!asya bana aşık hep bana bakıyo,bazen ben kafamı çeviriyorum yanağımı öpüyo,
annesi:
-(anne kıkırdamaktan konuşamaz)
kuzu arslan
-kız resmen bana aşık anne! sen okula geldiğinde kulağına ne söyledi senin!
annesi:
-arslan çok yaşıklı dedi.
kuzu arslan
-bana da söyledi anne seni seviyorum dedi
annesi:
-sevmek güzel şey annecim tadını çıkar sende, asya'yı seneye göremeyebilirsin

atom karınca bir fransız dük edasıyla gelir elindeki oyuncağı alır ve kuzu arslanla kavgaya tutuşurlar.
....
..................

......
ben onları ayırmaya gidiyorum millet...;))))

5 yorum:

  1. Benim yeğenim de anaokuluna gidiyor bu sene. Bir arkadaşı -Falanca seni seviyor, demiş. Niye öyle söylüyor diye evde şikayet ediyordu.

    Bunları türk dizileri böyle yapıyor gibi geliyor bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yolcu ah okula başladı bir tuhaf oldu zaten bu çocuk dizi mi seyrediyo bunlar oturup sabaha kadar haspinallahh:)

      Sil
  2. merhaba.ne guzel sıcacık bır blog..ısmının duyunca hemen geldım:)evımın nuru..hemcecıkte ızlemeye aldım...bende beklerım..maşallahhh sıze:))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim :)hemen geliyorum...

      Sil
  3. merhabalar bende İzmirdeyim tanışmak dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi