Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

24 Ocak 2012 Salı

uymak istiyorummm

allahım bu ne gürültü saat gecenin kaçı biliyormusun sevgili okurum 00:26 yani gece yarısı yani hafta içi yanisi birsürü...
sevgili alt kat komşularım size sesleniyorum :ya arkadaşlar neyi paylaşamıyosunuz her gece hergece kapılar çarpılıyor tabak çanak fiırlatılıyor bak benimde tersim çok pistir haa sinirlendimmi elime ne geçerse fırlatırım kapıyı da bir çarparım, amaa çocuklar var şimdi onların piskolojisinide düşünmek lazım dimi benim sinirlerim alınmış gibi onlar olduktan sonra kıyamam ya sizin ufacıkta çocuğunuz var siz kavga ederken o ağlıyor ben çocuklarımın bir gözyaşına ölürüm onların gözünün içine baka baka kendimi nasıl kaybederim ben hakarat dolu sözcükleri nasıl sıralarım babasına bak şükret ne söylediğini yazmıyorum buraya hani kendime yakışmıyor o derece ....
bizim evde kavga varsa kim kime önce yastık fırlatırsa o yanlız kalmıştır demektir haksızdırda zaten evin diğer üyeleri cümbür cemaat diğerine dalar altaki yani ezilen kişi genelde baba olur mağlubiyet üzerine yapışmış gibidir zaten hani kaçarı yok oğlanlar haklıda olsam haksızda benim yanımdalardır

hayır böyle kavgalara şahit olunca ister istemez kendiyle karşılaştırıyor insan ben kavgalarımızı bile özledim aşkım yaa sen gittin gideli çocuklaar gaza gelip birbirlerine girmiyorlar saçma sapan nedenlerle güreşe çıkmıyorlar allahım öyle kurallılar ki .öff uykum kaçtı biraz sayfaları gezineyim bari belki uykum gelir bu arada saat 00:50 ses şimdi kesildi gelde uyu şimdi hadi millet kaçanzi:)

6 yorum:

  1. Selamünaleyküm Allah yardımcınız olsun. Komşu çok önemli ben panik atak olmuştum komşularım yüzünden ha bugün cinnet geçircek karısını kescek derken en sonunda ayrıldılar. Şimdi hepsi bende rahatım. Allah cümlemizi aile imtihanı vermesin canım ben sizden de tarif bekliyorum etkinlik için..Allah'a emanet olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin eminecim amin.aklımdasın tarifini yayınlıycam en kısa zamanda canım benim

      Sil
  2. canım benim ya,zordur komşu kavgası bağırışı,bende yaşadım geçen yıl çokça,hatun kocasıyla ayrı yaşıyordu adam evd eyokken hiç sesleri çıkmazdı,adam eve gelince o kadın nasıl bağırırdı biliyormusun mahalle ayağa kalkardı sanırsın kadını kesiyolar,Allah'tan bu yıl barıştılarda şimdi sesleri çıkmıyor,neymiş o kadar dertleri anlamadımki,,,insanların kendine saygısı yokki karşındakine komşusuna olsun...zaman çok kötü,Allah sabır versin.selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabbim kimsenin evinin yuvasının huzurunu bozmasın çokça şahit oluyoruz hepimiz onlarda kendilerinin okadar kötü göründüklerini bilseler yapmazlar belki yani belki kimisi iyice çileden çıkıyor

      Sil
  3. hehheeee bak bakim benim imzam yakışıklı olmuşmu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahım kim atmış bu yakışıklı imzayı böylee:)

      Sil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi