Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

21 Ocak 2012 Cumartesi

ben evimdeyim ya siz?







bizler sıcacık evlerimizde sevdiklerimizle birlikteyiz rabbime şükürler olsun .

ya diğerleri hastanede çalışıyor ablam sabah izmirliler bilirler konak ykm nin öninde


insanlar ,yaşlı insanlar kartona sarılmış o soğukta uyuyorlar dedi içim ürperdi

söyleyince onlara öylece bakıp geçmemek lazım.....








D İ K K A T !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hava buz gibi, sokakta kimsesiz birini görürseniz telefon edin gelip alıyorlar;

İzmir 361 71 51.


İstanbul: (0212)455 13 00

Ankara 418 66 62 ...

Eskişehir 211 40 00

Ben de bu şekilde gördüm ve aynen kopyaladım, paylaşıyorum, siz de

paylaşın lütfen...!!

2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkür ederim.
    Yardıma ihtiyaç duyan herkese Allah yardımcı olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. sevgiler benden canım benim;yardıma ihtiyaç duyan herkesin rabbim yardımcısı olsun

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi