Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

14 Ocak 2012 Cumartesi

arslan gibi bir meleğe kuzu gibi bir mektup

BEBEĞİMM
Nasıl anlatacağımı bilemiyorum sana olan sevigimi;yere göğe ,dağa taşa sığdıramadımki ben kelimelere nasıl dökeyim....
Masal gibi başlayan hayatımın prensi oldun. seni kucağıma aldığım ilk günün heyecanını mutluluğunu hiç bir şeye değişemem ki ben, yorgun hayatımın dingin suyuydun benim, sen bembeyaz bir sayfaydın ellrimde tutuyordum seni ,okadar heycanlıydım ki merakla büyütüyorum seni herşeyi merak ediyorum, seninle ilgili olan herşeyi,sende kardeşinde benim ufacık bir alanda yeşertmeye çalıştığım yanılıp yanılıp tekrar denediğim toprağımsınız benim üzerine hayırlı ve uğurlu tohumlar ekmeğe çalıştığım toprağım.
Burası masallar ülkesi sende benim prensim, umarım prenslere layık bir ömür yaşarsın canım yavrum
seni çoook seviyorum
video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi