Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

18 Aralık 2011 Pazar

çantalar toplandı

herkeze iyi pazarlaar.ben bu yağmurlu pazar gününe ayrılıkla başladım sabahın erken saatlerinde eşim pılısını pırtısını toplayıp memleketin diğer ucuna gitti çocuklarım ve ben kargaşayla dolu üç aydan sonra dingin günlerimize geri göndük yani şöyle oluyor çocuklar kurallı hayatlarına bense evde tek başına iktidar olduğumum hüzünlü sevinciyle kasım kasım kasılıyorum....
saat bize sormadan dönüyor en hızlısından, biz gözlük problemini hallettik bu arada bi sorun yok artık hatta yatarken bile ben çıkarıyorum gözünden o derece yani atahan büyüdükçe daha bi fırlama oluyor arslan ise daha bi herşeyden rahatsız kimseleri beğenmez oldu haspam
benden bukadar millet artık daha sık gelicem

10 yorum:

  1. Her zaman bekleriz. Bekliyoruz. paylaşım esastır.

    YanıtlaSil
  2. Allah kavuştursun :)
    buradada yağmur var,selamlar olsun :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim profösör,yazılarınızı beğeniyorum

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim gelibolu17

    YanıtlaSil
  5. sende hoşgeldin canım.
    Uzun zaman oldu görüşmeyeli.Çocuklar kocaman olmuşlar.Allah kavuştursun eşinle de.

    YanıtlaSil
  6. dilek hanım:) evet,uzun zaman oldu bloğa geridönmek çok güzel sizde arayı fazla açmayın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Kuzularına maşallah canım..
    Allah nazarlardan korusun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Etkinliğimize katılırsanız sevinirim..
    Gelibolu17'nin düzenlediği
    "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 20 OCAK-6 ŞUBAT tarihleri arasında
    http://mutfakincisi.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...
    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
    Muhammed Mustafa (s.a.v)
    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
    Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Mutfak İncisi (Emine Kaya)'ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://mutfakincisi.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hayatım zevkle paylaşıcam tarifimi

      Sil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi