Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Kasım 2011 Perşembe

evimin nur ları:)

videolise yıllarındayke aldığım birkaç deneme sonrasında yeteneğimin olmadığın dan evin enderin köşelerine attığım bir gitarım vardı.ona sahip olmak için nekadar uğraştığımı anlatamam . yeteneğimin olmadığını farkedince çok üzülmüştüm kulak yok ne yaparsın,sıska tavşan atahan ninniyle uyumayı pofuduk arslan ise masalı çok seviyor ninni müzikleri ararken onlara kendim bestelediğim bir ninniyi seslendirmeyi o kadar istedim ki ama gitarımı aldım elime ......hiç ses yok çıkartamdım bir türlü önceleri kulak yok denildiğinde çok güler aklıma saçma sapan şeyler gelirdi. (sanatçı-ların hali malum) neyse başka sefer denerim dedim ve hazır ninniler den birşeyler yapmaya çalıştım
iyi seyirler
bu müziğin rahatlatıcı bir etkisi var üzerimizde hepimize iyi geliyor


6 yorum:

  1. Bu şarkı benim içime tuhaf bi sızı bırakıyor nedense :(

    YanıtlaSil
  2. dinlemek ısterdım malesef kızımı uyutuyorum o da muzık eşligınde uyur:)inşallah daha sonra geldıgımde dınlerım

    YanıtlaSil
  3. her annenin saf sesi ninnidir aslında.annelik kadar fıtridir bebişini koklayıp sallarken birde bakmışsın söz müzik anneye ait melodiler dillenir hemen.güzel dileklerin için teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok haklısın şehirler arası aşk,(bu arada ismin de çok uzunmuş:)
    zeymuran;yine bekleriz acayip gaza geldim devamı geleceksanırım azimdeyim

    YanıtlaSil
  5. sarıgul, çok haklısın nekadar kuduruk olurlarsa olsunlar çocuklar annelerinin sesiy le renklenmiş bir müzik onları rahatlatıyor:)

    YanıtlaSil
  6. tesekkür ederm canim begenmene sevindim ..
    sevgilerimle
    Hatice

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi