Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

19 Ekim 2011 Çarşamba

no comment


küçücüktü benim oğlum eşim askere gittiğinde yanında olamasamda kalbim hep onunlaydı dualarım hep onunlaydı şimdi yanımızda sağlıklı çalışıyor koca koca kahkahalarla gülüyoruz çocuklarıyla geçirdiği zamanı eğlenceli hale getirmeyi çok iyi biliyor...ya olmasaydı:( ya tamtersi olsaydı (rabbim korusun)ben nasıl dayanırdım bu acıya rabbim...
sabah haberleri dinleyince bugünün bilançosuyla yıkıldık ailece 24 şehit 18 yaralı....
hakkaride kahramanca çatışan o ana kuzularının annelerine,eşlerine,yetim kalan yavrularına canı gönülden başsağlığı diliyorum.rabbim cennetin en güzel kapılarılarını açsın onlara geride bıraktıklarını korusun kollasın ne denilebilirki sen ben kavgası olmasın deyip seni de benide harcayan vatanı bölmeye çalışanlara allah akıl fikir versin diyorum moralim çok bozuk arkadaşlar ben kaçanzi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi