Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Ekim 2011 Pazartesi

nihayet burdayım

hiç ara vermemiş gibi yazmak istedim herkesi çok özledim





güzel bir hafta sonu babamız yanımızda bizden mutlusu yoktur herhalde:)
kabul ediyorum bi hayli ihmal ettim bloğumu merak eden arkadaşlara çook teşekkür ediyorum ama nasipse artık hep burdayım aslında büyüdük biraz şöyle eski postlara baktımda bayağı
zorlanmısım... diyebilirim
eğer izmir liyseniz yaşlar 6ve 3 olan çocuklarınız varsa tatil gezmelerini onlara göre ayarlıyorsanız bizim gibi .... hayvanat bahçesi çok eğlenceli bir yer istediğiniz her şey var orda çocuklar için...acıktın yemek ye,gezmekten ve çeşitli hayvanları görmekten yoruldun at kendini
çimlere
aslında at çifliğini gidecektik çocuklar ata binmeyi çok istiyorlardı ;arslan hayvanat bahçesine gitmek istedi birden...
biraz salaş bir post oldu oğlumla bir fotoyla koyalım son noktayı.
bir sürü fotoğraf ve taslak var aslında düzenleyemediğim arslanın okul fotoğrafları var yavrum iki senedir okula gidiyor ama ben bloğuma onunla ilgili duygularımı paylaşamadım şimdili böyle bir açılış yapalım dedim taslakları düzenleyince görüşürüz millet hepinizi seviyorum

4 yorum:

  1. Hosgeldiiiin :))

    Sakine cok sevindim bloga tekrar dondugune. Masallah yaa cocuklar cok buyumusler, serpilmisler.. Devamini dort gozle bekliyorum..Bilgin e selam...Optum canim...

    YanıtlaSil
  2. Allah Mutlulugunuzu daim etsin inş.

    YanıtlaSil
  3. hepinize teşekkürler arkadaşlar:))

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi