Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

30 Eylül 2009 Çarşamba

çalişıyoruum

kızlar sizleri çok seviyorum ama ben biraz az yazıcam bundan sonra işlerim çok iyi allah bereket versin herşey yolunda çocuklarda alışmaya çalışıyor beklediğimden daha hizlı süper hissediyorum biraz yoruluyorum tabii ama mutluyum

6 yorum:

  1. İşin hayırlı bereketli olsun

    YanıtlaSil
  2. canım maşallah,berekallah.ne güzel gönlünce gidiyor herşey.sevindim.iş kadını arkadaşım Allah yardımcın olsun.bol kazanç versin

    YanıtlaSil
  3. insan nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşamalı bence MaşaAllah hem ev hem iş tebrik ederim Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  4. Canım herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  5. hayirli olsun yeni isyerin bende bir zamanlar cafe isletmistim,tecrubeli biri olaraktan sana biraz anlatayim cok zevkli,yorucu,sitresli,bazende bunaltici butun sorumluluk ustunde cocuklarinda varmis ALLAH yardim etsin ama gozunu korkutma ilk zamanlar biraz bunalirsin ama sonra alisirsin annemin saglik problemi cikmisti o donem biz o yuzden kapatmak zorunda kalmistik ama hesabini duzgun yapar herseyi taksitle degilde pesin alabilirsen guzel getirisi olan biris himm bu arada izmirdesin sanirim dukkanin adresini verirsen birgun ziyaret etmek isterim..

    YanıtlaSil
  6. hepinize teşekkür ederim arkadaşlar inunılmaz iyi hissediyorum

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi