Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

2 Eylül 2009 Çarşamba

bebeğimmmm

miniğim sana ne yazayım kendimi sana nasıl ifade edeyim bilemiyorum senin o masum masum bakan kocaman kara gözlerine her baktığımda kendimi suçluyorum ;seni sevemem sandım sana erken yakalandım tam herşey yolunda gidiyor artık abin büyüdü ve o mutlu bir çocuk bende bomba gibi çalışmaya hazır içi enerji dolu gencecik hatun kişisi ama hayatın kalemi kağıda başka yazılar yazıyormuş bebeğim ,seni çok seviyorum kucağıma aldığım ilk günden beri sana ve senin sevgine aşığım ama annen biraz daha çalışmamaya mahkum edilirse ,önüne gelen koca karılar artık çalışmayı unut sen iki çocukla dedikçe annen kendinidaha kötü hissedecek ve belkide size sevgisini bukadar güzel ifade edemeyecek ;evet kabul ediyorum iki çocuğun varsa memur yada öğretmen değilsen özel sektörde ne kadar üniversite okursan oku k.çını yırt dil öğrenirsem daha iyi kariyer yaparım de nafile şekerim yürüü anca gidersin! kış gecesi dokuzlara kadar nereye bırakıyon emzikli dokuz aylık bebeğini

küçük bir sandviç dükkanıyla başladı annenin düşüncesi evde zaten yapıyorum ,yanına gözleme köfte de yaparım diye düşündü anneciğin babanda verdi gazı kızım büyük düşünsene biraz bir usta tutarsın döner kokoreç te koyar bide meze çeşitleri ,toplantılara kuru pasta derken benle beraber dört kişiye iş kapısı açılan bir işyerini açabildi annen yani daha açmadıda , açılışı pazar günü nasipse; seni hazırlıyor bu duruma sen ne hissedersin, piskolojin iyimi olur,acaba abin gibi mutlu bir çocuk olabilirmisin ,hep soruyor kendine annen ama abin benim çalışmama çok hazır (rüşvete tabide olsa)sende hazır ol olurmu annem senin üzülmene dayanamam ki ben siz mutsuz bir çocuk olacaksanız benim mutluluğumun bir anlamı yokki;(

uzun lafın kısası çalışçaz işte len annaneni üzme bak iyide anlaşıyonuz arada tükkana senide götürürüm ,köfteleri bitirme ha!

öf kızlar ya beni teselli edin olurmu işim oluyor benim küçük te olsa bir işim ,içimde bool enerjiyle sarılcam işime ama çocuklarım mutsuz olursa bir kıymeti kalmazki ;her çocuk bir olmuyormuş arslanın videolarına bakıyodum sekiz aylık olanını seçtim içlerinden haftasına yürümüştü yürüdüğü vidyoyu bulamadım bulunca onu da koycam babamız askerde olduğundan arslan küçükken çok vidyo çekmişim (kameramız bozuk olduğu için çekemiyorum annecim ama yenisini alıncasöz senin daha çok vidyon olacak) atahan da dokuz ayı doldurdu ama daha emekleme mahkumu poposunu kaldıra kaldıra emekliyor miniğim şimdilik dükkanda tadilat oluyor ben arada gidiyorum atahanıda hazırlama çalışıyorum anneye çok düşkün çünkü ama benim olmadığım zamanlarda da annemle iyi anlaşıyorlarmış annemi bir yere bırakmıyormuş miniğim artık alışsın ama dimi alış ,artık tamammı bebeğim beni üzme seni seviyorum


16 yorum:

  1. slm cnm maşallah çok tatlı oğlun benim oğlum arda balık tutmayı sever uğraşı işte çocuklar :))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı masallah alısırınsaallah

    YanıtlaSil
  3. Çok çok çok ttalı maşallah canım...
    Ne güzel yazmışın anlatmışın

    YanıtlaSil
  4. oncelıkle ısyerınız hayırlı olsun acılmamıs ama acılma yolunda ıns hayırlısıyla halledersın canım. senınde nefes almaya ıhtıyacın var.
    aslında sana bısey soracaktım..
    2 cocukla hayat zor oluyormu? yanı aralarında yas farkı cok olmadıgı ıcın merak ettım. eh bırazda bana herkes 1 tane daha dogur dedıklerı ıcın.
    opuyorum sevgıler

    YanıtlaSil
  5. ümmüm gülsümüm tabiki zor oluyor hayat yardım edenler olmasa tabiiki zor ama benim içinonlar için hayat çok güzel yaşıtı bir kardeşi var ve bir birlerini çok seviyorlar bence sende arayı açma fazla ikinciyi istiyorsan
    ;)

    YanıtlaSil
  6. hayırlısı olsun. yardımcıya ihtiyacın var mı :))

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım yeni işin hayırlı olsun rabbim utandıurmasın esnaf oluyosun he sonuna kadar destekliyorum çocuklara annen güzelce bakar sonuçta o çocukların geleceginede işinin faydası olacak rabbim helalinden güzel kazançlar versin günümüzde çogu anne çalışıyor vede evde oturan annelerden daha güzel kendine güvenen çocuklar yetiştiriyorlar hereşey güzel olacak inş sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı uğurlu olur inşallah,anne mutluysa çocukta mutlu olur merak etme.Nasılsa emin ellere bırakıyorsun,Atahan da çok çabuk alışacaktır bu duruma.Önemli olan enerjinizi iş yerinde tüketmemek gerisi kolay.

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim denizanası:olmazmııı alışana kadar zorlanacağız anlaşılan

    YanıtlaSil
  10. havvanurcuğum nasıl gaza geldim anlatamam canım benim teşekkür ederim işleri yürütmek zamanımı alıcak galiba

    YanıtlaSil
  11. Batıhan&Me teşekkür ederim umarım çabuk alışır

    YanıtlaSil
  12. bacımm nabersin herşey yolundamı tadilat bitip açılışı yaptınmı merak ettim kolay gelsin selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  13. Umuyorum hersey yoluna girmistir. Bloglarda zaten bir ise donus basladi. Benim de kafam karisik ama senin de dedgin gibi evde bir sure daha durursam sonu benim icin iyi olmayacakti. Ogullarin ikisi de mutlu olacaklar eminim. Cunku sen mutlu olacaksin calistigin icin. Anne mutlu olamazsa evlatlarina ne verebilir ki. Boyle dusunmeye calis. 9 aylik bebegin herseyi yiyiyordur artik. Benimki sabah bir aksam bir kere emiyor.

    YanıtlaSil
  14. canım blog sorunlarından bayağı geç geldim ziyarete.geçmiş bayramın kutlu olsun sevdiklerinle nce bayramlar olsun.
    Hayırlı olsun işyerin Allah bereket ve bol müşteri versin.Seni anlıyorum Allah yardımcın olsun ama alışacaklar ve seninle gurur duyacaklar emin ol.

    YanıtlaSil
  15. huhu nasılsın sesin çıkmıyor hayırdır

    YanıtlaSil
  16. bebişine maşallah blogunu yeni görüyorum yazışmak dileğiyle

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi