Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

23 Ağustos 2009 Pazar

hayırlı ramazanlaaar

izmir yanıyor ben oruçluyum atahan emiyor daha da kötüsü eşim evde ve oda oruçlu rabbim bu kadar sınav niye bu hatun kişisine çocuk yetiştirmek hiçte kolay değilmiş hele ard ardınaysa benimkiler gibi hele birde mutfaktan su almayı bile şu garipten bekliyorsa eşiniz adınız; ne kadar sakine olursa olsun sakin olamıyorsunuz ve kendinizi kötü annelikle suçluyorsunuz
diyeceksiniz ki be kızım madem emziriyorsun niye oruç tutuyorsun mübarek ayın hakkını veremedim üç dört senedir hamilelikti ,lousalıktı bu güzel bereketi soluyamadım hakkıyla ee ramazanın başı itibariyle kanımın son damlasına kadar sabredecem oruç bişey değil rabbim sabrını veriyor ama şu koca dırdırı düşman başına a dostlar en azından ilk günleri boşgeçirmiyeyim dedim ata da maşallah herşey yediriyorum artık geçende makarna yiyodum baktım saldırıyo kaktırıverdim ağzına oooh benim minik banamısın demiyor luup diye yutuverdi
neyse kızlar iftar yaklaşıyor hepinize hayırlı bereketli iftarlar diliyorum ve benden hayırlısı gelsin diyoruum;)

12 yorum:

  1. imtihan ablacım inan kocada imtihan çocukta ,heleki ramazanda beyler birer büyük çocuk oluyorlar Rabbim sağlık versin en önemlisi o Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ramazanlar canım.Allah yar ve yardımcın olsun.kolaylıklar versin sana güzel anne

    YanıtlaSil
  4. canım bu yazıya birşeyler yazmalıydım.seni o kadar iyi anlıyorumki.çünkü çocuklar aynı yaşta.oğlum üçbuçuk .kızım bir yaşında.ardarda çocuk cidden zormuş.ama olsun.yolun kabasını aldık.ikiside büyüyüp kocaman olunca gurur duyacağız kendimizle.RABBİMyardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  5. Ya üzüldüm ben eşim evde olsun diye dört bakıyorum sen evde olmasın diyorsun .Çok garibime gitti bak şimdi!!!

    YanıtlaSil
  6. Canım hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  7. hanife ablacım vallahiimtihan rabbim hepimize sağlık versin

    YanıtlaSil
  8. şanslıve ceyda şekerler rabbim hepimize kolaylıklar versin rabbim
    hepinize hayırlı ramazanlar arkadaşlar

    YanıtlaSil
  9. sinemcim bende başka zaman olsa kocişim evde kalsın hiç gitmesin istiyorum ama ramazanda zaten oruçluyuz sigara paketini elinde taşıması,iftara üçsaat kala beş kiloluk su şişesiyle dolaşması suyla ilgili hiçbirşey duymak istememesi daha sayayımmı sonra gelde bu adamla oruç tut bide kaprisleri varki anlatamam

    YanıtlaSil
  10. HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM ALLAH HEPİMİZE SABIR KOLAYLIK VERSİN ÇOCUKLARLA ÇOK ZOR RAMAZAN

    YanıtlaSil
  11. hayırlı ramazanlar eminim bebişimizi doyururken oruç oruç zorlansanda çok sevaba girersin Rabbim yardımcın olsun:)

    YanıtlaSil
  12. oruc oruc ıkı cocuk artı esın zor vallahı allah kolaylık versın ınsallah

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi