Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

10 Temmuz 2009 Cuma

RABBİMİZİ EVİMİZE MİSAFİR EDELİM!

Hz. Musa’ya Yüce Allah (cc): Ya Musa, ister misin ki evine geleyim, seninle beraber olayım, buyurmuş. Hz. Musa da “Ya Rabbi sen gelmekten gitmekten mekândan zamandan münezzehsin. Evime nasıl gelirsin?” diye sormuş. Yüce Allah cevaben: “Ya Musa! Ben beni zikredenle beraberim” buyurur.
Rabb'la iç içe olmak, Rabb'ı hatırda tutmak, Rabb'a dönüleceğini unutmamak...Hayırlı Cumalar
çabuk büyüdüm ben çabuk atıldım hayatın zorluklarına çabuk öğrenmek zorunda kaldım herşeyi ,kendi başıma pes etmeden ,sabırla ama hızla ;bu zamanı yaşarken bir çok şeyden eksik kaldım bildim ama yapmadım insanın tabiiki gerçek hissiyatı kalbindedir ben merak etmeme rağmen öğrenemedim tam anlamıyla islamı okadar geniş bir felsefesi varmış ki ondan öğrenmeye başladım çok genç bir öğrenci bloğunu yeni keşfettim islambuyukleri.blogspot.com rabbim yolunu açık etsin!

8 yorum:

  1. hayırlı cumalar hiç bir zaman ALLAHımı unutmayalım bol bol onu zikredelim

    YanıtlaSil
  2. fatmacım, sanadahayırlı cumalar canım benim:)

    YanıtlaSil
  3. Rabbim hepimize misafir olsun inşlallah!!!
    Hayırlı cmalar...

    YanıtlaSil
  4. Estağfirullah efendim. Mübalağa yapmışsınız. İslamı öğretmek beni aşar, haddim değil daha doğrusu. Onun kaynağı Kur'an ve Hadis kitaplarıdır. Zaten biliyoruz bunları ama hatırda tutamıyoruz. Ben hem bunu sizlere hatırlatmaya hem de kendim unutmamaya çalışıyorum. Fazladan yapmak istediğimde birkaç yazıyla birkaç kişiyede ulaşabilsem İslam'ın zorluklar ve emirler bütününü değil tam akisine kolaylık, rahmet, merhamet kelimelerini kapsadığını göstermeye çalışıyorum...

    İlginiz için sağolun. Allah hayırlarınızı artırsın.

    YanıtlaSil
  5. Quaresma7; tabiiki en doğrusu kur'an dır ama başka birinin ağzından dinlemek galiba daha işimize geliyor yazı dilin de çok hoş rabbim yolunu açıketsin:)

    YanıtlaSil
  6. Canım utlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  7. hepinize mutlu hafta sonları arkadaşlar:)

    YanıtlaSil
  8. önerdiğin o blogu ziraret edeceğim.ne güzel anlatmışsın.
    bunları okunmak taşlaşan kalbimizi biraz yumşatıyor.
    Rabbim razı olsun bu paylaşımın için
    sevgiyle kal canım ablam.
    minik melekleride öp benim için

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi