Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

8 Temmuz 2009 Çarşamba

arka sokaklarda....


annesinin kuzusuu,annesinin kocabebeği(nezaman büyüdüde abi olacak yaşa geldi hiçbilmiyorum)annesinin ısırmalık tombulu(yani küçükkene öyleydi şimdi sıska kıvırcık kafa bir çocuk oldun)
efendime söyliyeyim bisiklete binmiş arslan sizce nereye gidiyor?tabiikiparka bitmek bilmeyen park maceralarımıza ait fotoğrafları eklemek istedim koca bebeğim evde okadar uslu okadar akıllı bir çocuk ki dışarı çıkınca nasıl da ev görmüş canavara dönüşüyor bilemiyorum kise tutamıyorınu duvarlara tırmanıyor ,yüksek yerlerden atlıyor ,ordan oraya koşuştururyor güya onlar yorulsun da ev gelince rahat nefes alırız diye götürüyoruz parka ;döndüğümüzde benim dilim beş karış dışarı çıkmış oluyoryorgunluktan banyo yapar yapmaz kendimizi yatağa zor atıyoruz

12 yorum:

  1. Seni bilmiyorum ama yavrucaklar pek mutlu gözüküyorlar...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim rabbim evlatlarına uzun hayırlı bir ömür nasip etsin inşlh....

    YanıtlaSil
  3. mutlu olmazmıyım be sinemcim onların gülüşleri benim mutluluk kaynağım

    YanıtlaSil
  4. pembe tatlar;rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın

    YanıtlaSil
  5. ama en azından eve girdiklerine bayılıp uyuyorlardır:) en azından benimkisi öyle yapıyor. ben de kafa dinliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. evet denizanası kapıdan girer girmez daha arslan kendini yerlere atıyor yorgunum diye atahanda çoktaan uymuş oluyor

    YanıtlaSil
  7. yakında tüm anneler yorgunluktan telef olacaklar gibi kolaylık diliyorum

    YanıtlaSil
  8. tatlı yorgunluk be yasenin sağlıkları yerinde olsun

    YanıtlaSil
  9. Rabbbim bu meleklere uzun ömürler versin canım benim nasıl tatlılar maşallah

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim zeynepçim

    YanıtlaSil
  11. yavruların çok tatlı maşallah onlar olmasa biz neyapardık bilmiyorum çocugun mutluysa sende mutlusun herşey çocuklar için

    YanıtlaSil
  12. çok haklısın fatmacım bizim mutluluğumuz onlara endekslenmiş artık anneyiz biz:)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi