Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Haziran 2009 Çarşamba

sıcaak çok sıcaak

ahhh kızlar miniğim çok huysuz neden bilemiyorum ona birtürlü ulaşamıyorum yavrum sıcaktan bunalmak üzere sadece balkonda uyuyor akşamları gittiğimiz parkta yüzü gülüyor onundışında hep out ,suratsız bişey oldu miniğim
bugün aşıgünüydü onbeşgün önce kontrole gitmiştikogünden buyana 500 gr vermiş sabunmusun mübarek nasıl eridin böyle biraz yemek ye! doğru düzgün emmiyor bile iki çekip bırakıyor başka şeyler deniyorum meyvelerin hertürlüsünü sebzelerin en besinlisini deniyorum iki alıyor sonra dudağını öyle bir kilitliyorki ben o kilidi açacak sihirli kelimeleri bulamıyorum açıl susam açıl diyorum yok! açıl böcüğüm açıl diyorumyine yook ah kızlaar izmir yanıyoor bende bunalıyorum her akşam dışarı atıyorum kendimi

5 yorum:

  1. bnm elifte zayıfladı doktor sıcaktan dio ama ne bilem be 500gr çok kıs amaagzı kilitlemeyi bilirim bide agzında tutmayoıda ögrencekler bz istanbulda yanıyoz elif çok uyanıo sıcaktan ama atahan mutlu bebek videoda çokta takma onlar alsın biz zayıflasak amannn annelik çok zor çokkk sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. ah be havvanur oyun oynuyo haylaz benimle herşeyi ağzına koymak istiyo ama yemeğe gelince yuttuğunu geri çıkartıyor

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım.Bizimki de pek yemek yemiyor şu aralar bol bol meyve ve süt içiyor.Sususzluğunu gideriyor.Protein,yağ yok yani bizim kontrol gelecek ay bakalım bizimki ne kadar çıkacak. İnşallah iyi olurlar.

    YanıtlaSil
  4. sssssvebbbbb; teşekkür ederim canım inan benimki meyveyi bile reddediyor hayırdır inşallah bu çocuklar sıcaktan böyle oluyor desem büyüğü ne bulsa götürüyor

    YanıtlaSil
  5. canım ermhaba yine mimledim seni.napim cevapların çok hoşuma gidiyor.çok içtensin.sorular sayfamda

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi