Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

4 Haziran 2009 Perşembe

hediyelerim,arslan parkta

eveet kızlar yazamadım bir kaçgündür işlerimiz yoğun malüm yaz geldi havalar açtı, kuşlar böcekler ortaya çıktı bizim sıpalarda parka alıştııı ;efendime söyliyeyim hergün üşenmiyoruz saat 6,30 biz kendimizi parkta buluyoruuz
şimdi park mesaisini anlatmadan önce benim bir arkadaşım vardı izmirdeyken benimde tükkan varkene bayağı samimiydik onun çocukları küçük tabii benim sıpalar dünyaya gelmezden evvel hani şu hayatımın renkli bulutların tozpembe olduğu ,kendi paramı kendimin kazandığı günlerde (yani ne konuşştum) hahh işte ozamanlarda şimdinin istanbullusu ,mutlu çocukların annesi ayşe ;bir ara gelememişlerdi ben ekildim diye post yazmıştım bloğa canım benim kısıtlı zamanda gelmiş banada uğramadan dönmek istememiş ceee deyip gitti ,gelirken boş gelmemiş hediyeler getimiş canım hediyelerin yerine kondu çok teşekkür ediyorum




matruşkalarım;




mis kokulu mumlarım





gelelim park mesaisini anlatmaya ;biz alıştirdık tabii bunları parka bir gün çıkmasak sen bana sözverdin park saatim geldi deyip kafa tutuyor beyfendi bugün işim var oğlum yarın gidelim deyince annecim lütfen işini bitir ozaman öyle gidelim benim işimde bazen geç bitiyor iki çocuk olunca geçen gün işim bitti saat dukuzdu arslan hala yalvarmalarda bende dedim götüreyim eve gelince yıkar uyuturum daha iyi diye düşündüm o saattede parkta kimse olmayacağını tahmin ettiğimden koşunun kızınıda götürdüm arslan çok arkadaş canlısı arkadaşı için(töbe yarabbim)canını vercek neredeyse






abisine yılışıklık yapan kardeş,


arkadaşını eğlendirmeye çalışan arslanbunlara bakıp kendinden geçen miniğiiim


göründüğü gibi arkadaşlar bizim evde haller böyle beni soracak olursanız yaz geldi ütü olayı canımı sıkamaya başladı hergün iki makine çamaşır yıkayıp akşamda gece yarılarına kadar onları ütülüyorum o benim binbir ter dökerek ütülediğim çamaşırlar bir kere giyildikten sonra kirli sepetindeki daimiyerini yada ütüleneceklerin arasındaki yerini alıyor şöyle hem ütüleyip hem kat yapan makineler üretseler neiyi olur; işim çok kızlar gidip yemek yapmalıyım kendinize iyi davranın

11 yorum:

  1. Parktaki fotolara bayıldım,Batıhan da aynı şekilde alıştırdık yaz kış demeden dışarı çıkarmaya,bu aralar iyice tozuttu.Sabah ve akşam saati var,dışarı çıkmazsa krizi tutuyor:))Sağlıkları yerinde olsun,neşeyle gülsünler bizde peşlerinde park park dolaşalım,onlarda haklı bir yerde:))

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar güzel de şu park hadisesi benim d een büyük derdim Allahtan park evin dibi de o hengame bisikleti indir kaldır bel kalmadı...

    YanıtlaSil
  3. hedıyelerın hayırlı olsun canım
    ne guzel seyler ama en cok ben mınıgımın resımlerıne bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. hediyelerinizi güle güle kullanın,parkta nasıl mutlu görünüyorlar maşallah:))

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerini güle güle kullan.
    Çocukların bir harika.
    Ne güzel eğleniyorlar.
    Çocuk olmak varmış.
    Sevgier

    YanıtlaSil
  6. slm canım yorumların neden gelmiyor anlamadım sürekli kontrol ediyorum yok yok yok:)neyse nasılsa buda gelmez kendine iyi bak melek kardeşim.

    YanıtlaSil
  7. Batıhan&Me he valla netçen işte yaz geldimi bu sıpalara çalışıyoruz
    ah be fundam bizim bisiklet yetmiyo bazen içine oturup gezdiği arabası var onu indirmek istiyo vicdansız

    YanıtlaSil
  8. teşekkür edrim zehracıım büyümüş dimi kız!

    YanıtlaSil
  9. zeynepçim teşekkür ederim hayatım e ruhları daralıyo apartmanlarda ne yapsınlar parka çıkıncada coşuyolar

    YanıtlaSil
  10. Ya ablacım dedim bu sıcak,samimi yorumum kimden gelmiş dedim tanıdığım biri mi o kadar sıcaktı çünkü yorum :) bi baktım ki yoo hiç tanımadığım bir blog ama ne göreyim İzmirli gerçekten hemen kaynaşıveren insanlarız.Ben ki bu günlerde hep ben nie İzmirli blog sahibi tanmıyorum die dövünüyorken İzmirli bulmak beni çok sevindiriyor ki bu alemin yabancısı da diilim 2.5 sendir buradayım ama yavaş yavaş buluyoz hemşeri :) artık sık sık gelirim

    YanıtlaSil
  11. benimle paylaşmaya var mısınız :)) canım benim aynı dertten bende müzdaribim izmirli bloger per yok her zaman beklerim

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi