Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

29 Haziran 2009 Pazartesi

çok ara verdim dimi

ahh ahh! sormayın hatunlar misafirlerim bir geldi pir geldi aman yarabbim giden geleni çağırıyo sağolsunlar koca sülalesi mübarekler hepinizi çok seviyorum ee bi mola versemya geldinizmi hepiniz birden geliyonuz!
neysemen şaka bir yana efendim bu aralar ev tıklım tıklımdı sonunda ferahladım şekerler sezonu eşimin uzun yıllardır fransada yaşayan arkadşıyla açtık (canım benim seher! okuyorsa sana kocaman selam)istanbuldaki abisinin oğluyla kapatamadık!
ben yine kaçıyorum kızlar evde bidolu iş beni bekliyor atahanın gülücükleriyle selamlıyorum hepinizi bakınız tıfılıma:)

6 yorum:

  1. Kolay gelsin zor misafirler hele de evde kücükler varsa!

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben onu:)))
    Maşallahhh...
    Sana kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
  3. benim evimde aynıdı seni çok iyi anlıyorum özellikle birde çocuklar yaramazsa kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. ay ay masallah gulucuklere bakın :)
    canım cok yorma ama kendını ...
    ozletme bırde

    YanıtlaSil
  5. soğolun kızlar haklısınız gerçekten çok yoruluyorum bu aralar ben dört sene sabah dokuz akşam on, dükkan işlettim bukadar yorulmuyordum evde, ev kadınlığı inanılmaz zor birşey:)

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin,hem çocuklar hem misafir...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi