Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

7 Haziran 2009 Pazar

arslanla atahan nasıl anlaşır?

videohamileyken en korktuğum şey arslan'ın kardeş olayına alışamıyacağı ve kabullenme sürecinin beni çok yoracağıydı ama şükür rabbime düşündüğüm kadar kötü geçmedi bu sürec atahan a ninni cd sini takıp uyumasını beklerken arslanı böyle buldum

onlar öyle masumdu ki o an gözümde başka zaman olsa aman oğlum yapma dediğim şeyleri kardeşinin yanında yaptığı zaman onu rahat bırakmam gerektiğini ,kardeşiyle sürekli arkadaş olacağını ve onunla daha geniş alanlarda oynaması için biraz daha büyümesi gerektiğini sürekli konuşarak anlatmam gerektiğini ve daha birçok şeyi öğretti zaman bana

yazılarımda sürekli bahsederim çok duygusal çok uysal bir oğlum var ;anne karnından başlayarak konuşmamdanmı,dört aylık babası askere gittikten sonra oğlumla hemarkadaş hem can yoldaşı olup onunla dertleşmemdenmi,evde en ufak kavgaya bile şahit olmamasındanmı bilemiyorum bazen beni yaralarcasına duygusallığı var oğlumun kendi yaşıtlarıyla oyun oynarken oyuncak yüzünden çıkan kavgalarda hep ağlayan benim oğlum olur hayır artık konuşuyorum biryere gitmeden onlar sana vuruyorsa sende patlat demi! yok efendim onlar arkadaşıymış onların üzülmesini istemezmiş ulan yedirtme arkadaşını vuruyo işte sana ne ban gelip zırlıyosun(bak nasıl yetiştiriyorum)biryere gitmeden okadar konuşuyorum annecim arkadaşlarınla sorununu kendin hallet bana gelme sana vururlarsa sende vur ama o kaba sesinle ağlayıp bana gelme bir kulağından girmiyo yine aynı benim oğlan çook kızmadıkça asla kimseye zarar vermez ya arkadaşıdır ya küçüktür ya da savunmasızdır ona göre okula giderken çok başım ağrıycak çook

16 yorum:

  1. İkiside çok tatlı maşallah.Allah ayırmasın,en güzel halleri bunlar..Ama yanlız bırakma,ben de zaman zaman yuvarlanırken buluyorum çocukları :))

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. tabiiki yanlız bırakmıyorum pelincim ama yinede zarar vermiyeceğini bilmek acayip rahatlatıyor içimi

    YanıtlaSil
  3. çok tatlılar ikisi maşallah..

    YanıtlaSil
  4. Çok şekerler.Arslanda bebek aslında.Atahan alışmış artık.Arslanın ilgilenmesinden çok keyif alıyor.Allah acılarını göstermesin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. evet şanslı bizim bilemediğimiz bir dünyası çocukların aralarında acayip bir iletişim var keyifli bir iletişim bana huzur veriyor
    rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın

    YanıtlaSil
  6. allah bağışlasın çok tatlılar büyümüşta abisinin gülü diyor :)

    YanıtlaSil
  7. büyümüş vallahi kuzularım ve ben; alışıverdi hemen

    YanıtlaSil
  8. maaşallah...ne tatlılar.ALLAH acılarını göstermesin..

    YanıtlaSil
  9. oyy yerim abisinin gülünü:)))
    maşallah canım yaa ne tatlılar

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederiz zeynep ablası

    YanıtlaSil
  11. hep böyle anlaşırlar inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. inşlallah denizanası inşallah vallahi iki delikanlı yetiştiriyoruz vatana millete ,biribirlerine hayırlı olurlar inşallah

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel iki kardeşin böyle güzel anlaşması.Maaşallah çok tatlılar.Allah bağışlasın.
    Çocukların belli kişilik özellikleri var biz ne dersek diyelim onlar bildiklerini okuyorlar.Benim oğlumda çok zor giriyor arkadaş ortamına gerçi daha 2,5-3 yaş civarında ama zor oluyor.Bizim istediğimiz gibi olmuyor maalesef onların da bir yapıları var işte.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. evet,meleğin dünyası güzel olmazsmı teşekkür ederim benim oğlum her ortama uyum sağlayabiliyor ama bazen beni çıldırtıyor işte savunmasız kalması...

    YanıtlaSil
  15. MERHABA 2,SIDE COK TATLI MASALLAH RABBIM HEPSINE HAYIRLI,SAGLIKLI,MUTLU BIR YASAM NASIP ETSIN INSALLAH..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi