Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

12 Mayıs 2009 Salı

mektuuuplarım.mektup isteyenler?













size yazamadığım zamanlarda mektuplarım geldi ama ben internetim olmadığından sizlerle paylaşamadım sevgili ferah feza cnım benim;sıcacık mektubun ve hediyelerin için çook teşekkür ederim;canımsın izmiri bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum bir dahaki mektubumda sana kartta yollarım şööyle sahile saat kulesine karşı;



gönderdiğin kartlar süper nasılda uğraşmışsındır tabiiki çikolatalrın ve sakızın fotoğrafını çekemeden oğluş götürdü amaa şans parası cüzdanda,diğer hediyende buzdolabımda yerini almış bulunmakta efendiim



çok şirin dimi;)buzdolabımın üzerini boşaltmıştım bu eve geçtiğimde tekrar dolduraymaya karar verdim ne şirinlermiş unutmuşum




bir can daha sevgili aşkınay



canımsıın ne güzel şeyler göndermişsiin hepsinede teşekkür ederim tarihini görüyorsunuz ne kadar önce geldi aslında ama ben vakit bulupta paylaşamadım ;aşkınaycım oğluşununda seninde yanaklarından kocaman öpüyorum canım inşallah ortalığı toparlayıp dönebilirsin aramıza;)



en kısa zamnada cevaplarınız yollanacak kızlar bu iş benim çok hoşuma gitti posta kutusundan fatura vs. dışında sıcacık el değimiş gönlünden iki kelime kopmuş cümlelerin sarılı olduğu zarfları görmek içinde nevar acaba , diye heyecanla açmak ,evdekilerin yine mektubun var gülümsemesi beni müthiş mutlu ediyor eğer sizlerde benimutlu etmek isterseniz yollayın adreslerinizi kızlar mektuplaşalım


diğer mektup arkadaşlarım adresim yine aynı ben taşınmaihtimalim olduğundan annemlerin adresini kullanırım hep taşındım ama tesadüf annem in bir kat üstü denk geldi çokta iyi oldu çünkü eşim gidince yanlız kalıcam onun yerini kimse ttamaz ama kalabalık içinde geçirilen yanlızlık tercihimdir


buda benim ailem ;tepesinde gülü olan annem canım benim ona yakın olmam dan dolayı çok mutlu ama başına nasıl dert aldığını bil miyor tabii taşındığımızdan beri doğru düzgün yemek pişirmedim evde, hep annemdeyiz biricik annem o kocaman yüreğiyle bütün evlatlarını koruyup kollamaya çalışan hayatı tırnklarıyla kazıyarak bulunduğu konumu çoktaan haketmiş olan annem,(garip anam,çilekeş anaaam;;)

ben kaçtım arkadaşlar mektup isteyenler unutmayın adreslerinizi bırakmayı ben şimdi adresi olan herkese mekktupyazmaya gidiyorum

7 yorum:

  1. mektuplaşmak ne güzel.okul bitsin evime döneyimde inşallah bende çok istiyorum.
    bu arada ailece resminiz ne güzel olmuş canım yaa çok duygulandım.
    annenizin ellerinden öperm sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerini güle güle kullan...
    Bu anneler olmasa biz ne yaparız yaa...

    YanıtlaSil
  3. hediyelerini gule gule kullan canisi yeni evinizddee gule gule saglik ve sihhat huzur icinde oturun insallah opuyorum minileri ve seni sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. hediiyelerini güle güle kullan cnmm sevgiler

    YanıtlaSil
  5. mektup ve hediye almak güzel değilmi?güle güle kullan....ziyaretin ve tebriklerin için teşekürler...

    YanıtlaSil
  6. canım adresini banada bırakırmısın sanırım bana yazmış olduğun adresi değiştirdin .gülegüle otur, gözünü kapatıp aç birde bakki eşin gelmiş olsun:) rabbime emanet ol sevgiler güzel arkadaşım .

    YanıtlaSil
  7. Canim begenmene sevindim...
    Yeni evinde de gule gule, huzur icinde otur insallah...
    Cocuklar ne cabuk buyuyor degil mi, cok sekerler nazar degmesin...
    Sevgiler canim...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi