Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

27 Mayıs 2009 Çarşamba

mektuplarım yolda

bugün sabah erkenden kalktım efendime söyliyeyim evişi temizlik derken çocuklar uyndı tabii onları güzeelce doyurdum yani ben öyle istedim fakat benim minik yavru galiba tıknaz olacak bana hiç pasvermiyo yemek yedirirken adeta eyleniyo benimle canım yavrum yapma anneye böyle şaklabanlıklar güzelce ye yemeğinide kilo al demi ama sonra kızacak doktor amca bize daha aylık kontrole gitmedik ama belli çiroz gibi bişey olacak bu çocuk arslan altı aylıkken 1o kiloydu tossundu tosun miniğimin keyfi çok yerinde ama oyun oynuyo adeta benimle bu arada iki kardeş beklemediğim kadar iyi anlaşıyorlar bütün çabalarımızsonunda artık dört kişilik bir aile olduğumuzu cümle aleme kabul ettirdik

atahanı aslanla rahatlıkla aynı o dada bırakabiliyorum hatta yavaş yavaş geceleride beraber uyutmaya başlıycam arslanım buna razı tabii ama bazen uyuzluk ediyor ben odamda yanlız kalmak istiyorum diyor bak lafı nereye getirecektim yine unuttum mektuplarımı yolladım adresini verenlere diyordum huuu duydunuzmu yani daha üçgün oldu ama postacı alemi tüm şikayrtlerimi duydu herhalde ki amasyaya ulaşmış bile diğerleride en kısa zamanda ulaşır herhalde....

çocukların bazen çok güzel kareleri oluyor elimde makineyi görünce arslan hemen"anne dur bakayım nasıl çıkmış diyo höt zöt bırak makineyide devam et demi yok efendim illa o minik burnunu sokçak neyse anladı anlamadı biraz bişeyler çekebildim


videoçocuk sahibi olmanın en eylenceli yanlarından biride onların büyüdüklerini kare kare izleyebiliyor olmak heralde; geçen ay şöyle yapıyordu bu ay artık bunu yapabiliyor diyebilmek ve bunu derken yüreğinde taşıdığın sevgininde onlarla büyüdüğünü hissetmek


arslanda hasretle beklediğim hamileliği atahanda hiç beklemediğim anda kafama balyoz yemiş gibi geldiğini bahsetmiştim sevgili okurlarım burda ikinci çocuk kaygısı olanlara sesleniyorum sevemem diyebir şey yok kardeşim içinize sokasınız geliyobazen canı acır diye sevemiyosunuz bile şöyle içten geldiğince ısıra ısıra verdiğiniz eğitim konusunda size katılıyorum sanki ilkinde duyduğunuz heycan titremeyi onda duymuycakmışsınız gibi oluyor ama buda boş ,aksine ilkinden tecrübe sahibi olduğunuzdan meydanı ikinciye bırakmıyosunuz programınız dışında doktorunuzu yok ağzı sulanıyo ,kulağı yamuk gibi nedenlerden rahatsız etmiyorsunuz rabbimin izniyle büyüyo zaten gariplerim eğitim şart tabii diyorum ve ikinci çocuğunu bekleyen ve iki çocuklu tüm annelere mutlu olun mutlu olun ki mutlu çocuklar yetiştirin diyoruuum

13 yorum:

  1. Tebrikler.
    İki çocuk birden ALLAH kolaylık versin.
    Sevilmese dünyaya getirilirmi?
    Evin mutluluk kaynalarıdır eminim.
    ALLAH acılarını göstermesin.
    Videoda bir harikaydı çocuklar.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim şanslıcım iyi dileklerin için vallahi bazıları sevmese de getiriyo ama;( neyse biz şimdi sevenleri konuşalım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Cok tatlilar masallah diyim, Arslan'in konusmasi da cok tatli :) Ne guzel seviyor kardesini...
    Yine de cocuk buyutmek zor is, kolayliklar dilerim sana...

    YanıtlaSil
  4. ferahfeza;zoor ne demek gülüüm uyku nedir unuttum adeta

    YanıtlaSil
  5. Canim iki yavrunuzuda Allah bagislasin, güle güle büyütün, sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. maşalahh barekallah bu kuzulara annesi kıs atahan zayıf degil napacan kiloyu kıs kasaba et borcumu varr hareketli ne güzzel işte arslanda çok küçük arkadaşım çocuga çocugu çok emanet etmemelisin sevgiye gelince sevilmezmi kıss rabbimin emanetleri 2çocuk çok farklı yorucuda olsa aralarında çok olmamsıda iyi bişi ya bukladar küçük yada bnm kızlar kadar çok yaş farklı olmalı neyse susssstummmmm

    YanıtlaSil
  7. canımcıgım cok cok tesekkur ederım
    ne kadar ınce bır arkadassın sen
    nasıl mahcup oldum ben tembelım dımı :)
    cok cok tesekkur ederım o guzel postan hedıylerın ve cok sıcak mektubun ıcın:))

    YanıtlaSil
  8. ne güzel seviyor kardeşini.. allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  9. Bilgisayarımda sorun var o yüzden videoyu izleyemedim.
    Çocukların hepsi ayrı bir dünya,sevilmezler mi dediğin gibi insanın içine sokası geliyor gerçekten,ben ikinci konusunda kararsızım biraz çalıştığım için pek cesaret edemiyorum ama aynı zamanda istiyorum,hayırlısı diyelim.Miniklere sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hepinizeteşekkür ederim arkadaşlar;zehracım olurmu tembellik falan kıyamam sana yazışmaya devam

    Batıhan&Me canım çalışıyorsan süpersin ben o kademeye atlayamadım daha
    havvanur hiç emanet edermiyim yani zarar vermiyolar içim rahat diyorum

    YanıtlaSil
  11. merhaba çocuklarınız çok tatlı maşallah benide iki oğlum var aynı sizin gibi büyüğünün kilosu çok güzel küçüğüde çok zayıf ALLAH yardımcınız olsun benim gibi başına gelen anlar

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler benim bloğuma yaptığınız yorum için. Evet Gülse biraz tombiş. Sizin büyük kadar olmasa da makine yakından alınca bayağı kilolu çıkmış. 9 kilodan biraz fazla Gülse.
    Size de Allah kolaylık versin. Oğullarınız çok güzeller...
    Ben de iki tane olsa ne yaparım diye korkanlardanım. Ama sevgi konusunda size katılıyorum elbette sevmeden olmaz, sevilmez mi iki, üç kaç tane olursa.

    YanıtlaSil
  13. Ne şirin hikayeleriniz varmış sizin böyle...İnsan okudukça okuyası geliyor canım yaaa..
    Yazı dilin çok şeker..Benimde üç tane..Sonuncu süpriz oldu..Rabbim hepimizin evladına sağlık sıhhat versin amin...
    Yarışmayı demişsin güzelimde evimiz dayalı döşeli olsaydı o formu doldururdum ama tayinciyim diye biraz erken toplamıştım ıvırzıvırı..Belki görüşseydim sponsorları karşılardı hiç detaylarla ilgili bilgimde yokki yazayım..
    Bu gün eyvahyemekyandiocakbatti gönül yarışacak..İlk günün yarışmacısı hemde..Onu izleyelim artık..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi