Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

19 Mayıs 2009 Salı

hayat bazen


neden olmak istediği gibi olamazki insan neden net değildir hiçbirşey.....hani bazı kişiler vardır yapmak istediği şey okadar aptalcadır ki sen onu kırmamak adına!şöyle yapsan daha doğruolur dersin sadece fazlasını söyleyemezsin anlamaz yolu yoldur onun, belirsiz simsiyah o ısrarla o yolda gitmek ister ama senin elindn birşey gelmez ellerinden tutup yapma demek istersin yapma mahvetme kendini,ama yapamazsın herşey öyle gridir ki ona gittiği yolun siyahlığını anlatamazsın:( üzülürsün sadece....

tutmak istiyorum ellerinden tekrar başla hayata ,hayatta çok güzel şeylerde oluyor ama sen olumsuz, kötü olanları görüyorsun bırakma kendini

öyle masum öyle temiz bir hayat varki ayaklarının ucunda sana bakıyor sana yaklaşmak elini tutmak sana sarılmak istiyor ama araya öyle mesafe koymuşsun ki ordan görebildiği hayat çok farklı çok siyah sarılmak sevmek yok adeta gördüğü hayatta yanıma gel otur diyor,ama sen duymuyorsun kulaklarını tıkamışsın adeta gözlerini köretmişsin göremiyorsun

bir hayat var gözlerimin önünde bir yuvabir zamanlar sıcacık,içinde kahkahalar yükselensevgi sözleri eksik olmayan bir yuva ;anne çalışmaya başladı baba işsiz sonra babada çalışmaya başladı bir bebek var dokuz aylık öyle mutlu öyle güzel ama anne çok yorgun çalışıyor sürekli vakt yok sevecek hele konuşmaya hiç zaman yok bebek büyüyor hızla annede yavaş yavaş sıkılıyor sanki ama itiraf edemiyor, baba da çalışmaya başladı tabii güzel bir iş vakit çok ,memur adeta hepsi yorulmuş sanki hayattan en çokta hızla büyüyen bebek konuşmaya başlıyor bildiği kelimeler anne-baba ama yok onlar etrafında ,anne gezmeye meraklı giyinmeyede seviyor yaşamayı hayatı özgürce ama evde işçok temizlik yemek kocada iştah yok ne yapsa beğenmez dışarda yiyelim dese hiç istemez ev kuşu sanki işten eve evden işe sosyallik nedir bilmez borç çoook geldikçe gidiyor çok geliyor çok gidiyor anne skıkın boş geliyorhayat ona değişiklik istiyor aslında onu çok seven ve korumaya hazır bilmiyorki anlayamıyor ailesini yuvası gibi olmaz insanın ,asla olamaz anakucağı yavrusunun huzur bulduğu yuva anne kararlıdır artık bırakacak babayı ,baba anlamaz anneyi herşey normal hayat beyaz,anne sinirli,asi,kırmaya hazır herkezi.....

şimdi belirsiz gri bir hayat yaşıyor bir yakınım böyle bir hayatta buldu kendisini,zor bir hatun kararları karışık sevilmek aşığı...yorum sizin

15 yorum:

  1. Sevgili Eviminnuru, bazen kosturmaktan ne kendimizi, ne de etrafimizi görüyoruz ne yazik ki. Dilerim arkadasin problemlerini tez zamanda cözer, bebeginin o güzel günleri bir daha gelmemecesine gitmeden, firsatlari kacirmadan.
    Cocuklarin cok sekerler, Allah bagislasin:))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar kolay olmamalı..
    Hayatın getirdikleri hepimizi yıpratıyor,bunalıma girebiliyoruz zaman zaman.
    Fakat evlilik bu, çocuk oyuncağı değil..
    O küçücük bebeğin suçu ne? Anlık yanılgıların,hataların bedelini o masum bebeğe bir ömür boyu taşıyacağı biçimde yüklemek nasıl bir vicdansızlıktır ki?

    YanıtlaSil
  3. belgincim,bende öyle umuyorum canımteşekkür ederim sıcak yorumun için

    YanıtlaSil
  4. Zeugma;nekadar haklısın ama bunu ona anlatmak okadar zorki teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  5. hayatta engelleri aşmaya çalışırken bıkkınlıklar,kırılmalar,yılgınlıklar yüz gösteriyor..herkezin sorunu farklı ve öyle hikayeler varki..insanız sonuçta üzülmeden kafamıza takmadan edemiyoruz..bir sorunda olayda sen bunu çok hafifçe atlatırken bir başkası büyük yaralar alıyor.izmirde çok ama çok sevdigim arkadaşım sorunların üstesinden gelemedi ve şu an şizofren başlangıcı dedi doktor.ama kendisi panik atak sanıyor..insan kendini bu kadar yıpratır ,üzer bu hale getirirmi ?evet sonuçları bizler kendimiz getiriyoruz..şimdi elimizden gelen tek şey onu yalnız bırakmamak dinlemek vs başka ne gelir ki elimizden..ama herşeyden önemlisi nur topu gibi evlatları var bilmiyorum ve çok üzülüyorum en kısa zamanda toparlanırlar inşalah

    YanıtlaSil
  6. çok zor karar vermiş olmalı,kimse bilmezki kişinin neler çektiğini,kapı kapandımı dışardakiler bişey görmez yaşananlar karı koca arasında kalır,inş doğru bir karadır ne diyelim

    ama bu karar öyle alalede alınacak bir karar değil,hepimizn hayatı inişli çıkışlıdır muhtemelen,dört dörtlük hayatı olan yoktur varsada çok azdır bence,hepimiz bir şekilde sınanıyoruz.
    kimiiz eşiyle kimimiz hastalıkla kimiz kayınvalideyle kimiiz evlatları ile türlü türlü sorunlar
    önemli olan bu sorunları büyütmeden halledebilmek veya polyannacılık oynamak tıpkı benim gibi...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bazı insanlara evlilik sorumlulugu agır gelir heleki anne baba olmaya hazır degilselerr ALLAH saglık vermiş bebek vermiş en büyük nimett neden şükretmek sevgi göstermek zor gelirki arakadaşına sabır diliyorum çok zorlu bi süreç ve imtihan rabbim yar ve yardımcısı olseun ama bu agır yükün faturasıu kadına nie kesiliyorsa sevgi göstermek zormu kadın sevgiyi umarım yanlış yollarda aramaz ...hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  8. aslında yorumlarınıza çok ihtiyacım var tarafsız olmak istiyorum bu konuda yanlış hatalı cümlelerle onu kırmak istemiyorum;içimdeki yolculuk arkadaşınında izmirde olması tuhaf rabbimin hepsinin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  9. havvanur;bende bundan korkuyorum;sevdiğim biri tatlı bir aile anacığı nasıl üzülür dua etmekten başka birşey gelmiyorki elimden

    YanıtlaSil
  10. nekadar da haklısın muko aslında yorumlarınızı ona okutmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  11. canım ben aslen izmirliyim orda dogdum büyüdüm ve bütün çevrem orda buca/evka1 ama evlenip antalyaya yerleştim..hayatınızı degiştirecek öyküler diye bir kitap var orada gerçek yaşanmış olaylar var hepsi birbirinden ilginç hayat hikayeleri.ben yasemine onu verdim okusun diye bir nebze faydası oldu.uzaktayım ama mesajlarımla
    yalnız bırakmıyorum onu yitip gitmesini istemiyorum..

    YanıtlaSil
  12. negüzel yapmışsın bende denemeliyim ,yitip gitmek konusunda...gitmemesi için elimden geleni yapıcam hepimizin zor zamanlarıolmuştur değilmi
    teşekkür edrim yorumların için

    YanıtlaSil
  13. Bazen öyle olaylar,öyle insanlar vardır ki onlara ulaşamaz insan.Ama bizim en büyük yanlışımız kendi doğrularımızı başkalarına kabul ettirmeye çalışmak oluyor çoğu zaman.Oysa bazen dışardan seyretmeli insan yakınındakileri,onları olduğu gibi kabul edebilmeli.Sadece senden yardım istediğinde birşey yapabilirsin bunu unutma.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  14. rabbım yardımcıları olsun ınsallah
    dılerım en kısa zamanda cozerler problemlerını
    hıc bır zaman hıc bır sey gulluk gulıstanlık olmuyor
    sorunlarla basa cıkabılmeyı ogrenmemız gerekıyor

    YanıtlaSil
  15. haklısın ayşemin annesi kendi doğrularım ;bana doğru gelen ona yanlış geliyor,ben çocuna bir hayat,mutluluk borçlu onu mutlu etsin istiyorum o ,ben kocamı artık sevmiyorum diyor bana dokunmasını istmiyorum ne diyebilirim ki dua ediyorum sadece onun için yavrusu için...
    amiiin zehracım amiiin

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi