Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

30 Mayıs 2009 Cumartesi

çilgın arslan

vallahi bugün çocukları dert etmedim bir gösteri merkezi var evin çok yakınında hergün tiyatro oluyor ama ben seneler var gidemiyorum tuttum kocamın elinden yürü dedim gidiyoruz,giyindik süslendik tiyatroya gittik gençlerin oynadığı babiller krallığını anlatan bir oyundu pek beğenmedim müziği çok vermişlerdi sahneye söyledikleri anlaşılmıyordu ama yinede çok iyilerdi taze gençler ,yeni yetmeler biz çocuklar olmadan leyleği havada görmüştük evlenirken herhal evde hiç durmazdık benim dükkanımın olmasına geç saatlere kadar çalışmama rağmen kepenk indimi sorardık birbirimize bugün nereye gidiyoruz?artık nasip nereyse sinema ,tiyatro eğlence yerleri bazen sabahlardık sabahta pörtlek pörtlek işe gelirdik yani iş yemeklerinde şu happyhours mu ?ne (doğruysa) tabii o gezgin aileden eser kalmadı pek


şuraya bakarmısınız bir saatlik oyuna ettiğm lafa bak hani başka biryere gitsek nasıl abarta abarta anlatırım kimbilir herhalde


aslında ben kendimi terfii etmiş sayıyorum o yüzden yazıyorum buraya ben şimdiye kadar çocuğumu anneme vs bırakıp markete bile gitmiş insan değildim nereye gitsem peşimde o yüzden bu aralar biryere çıkmak istemiyorum arslanı büyütürken gösterdiğim titizliği atahanda da göstermek istiyorum sonra üzülmesin miniğim artık biz büyüdük ablalar teyzeler kendi kendimize rahatça dönebiliyoruz, o kadar inatçıyızki emeklemeye bile çalışıyoruz benim büyük oğlum dokuz ayına girmeden yürümüştü miniğimi bilmiyorum artık hadi miniğim göreyim seni!
videoyürürken değil amaa yürümeden iki hafta önceki videosunu buldum arslanın babamız askerdi annaannede kalıyorduk babamıza döndermiştim koptum resmen bu video ya demişti yürüdüğü zamankilerde var ama bilgisayar değşmişti nere attım bulamadım bulunca onuda koyarım anı ölümsüzleştirelim dimi ama

6 yorum:

  1. Ne kadar tatlı çocukların var.Arslan'a bayıldım,birde güzel oynamış.Ne güzel biz resimlerimizi bile zor topladık sağdan soldan.Şimdiki çocuklar videosunu seyrediyor.Şanslılar :)
    Teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim şanslı;evet haklısın teknolojinin hızla ilerlediği bu dönemde artık ne yaparsan kar kalıyor ama iyi oluyor bee benim zamanımda vhs ler varmış ama zamanla bozuldu blog kapanmaz inşallahta bu görüntülerde yalan olmaz sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  3. allah ayırmasın yavrularından sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. hdidem95,eşekkürler rabbim kimseyi evlatlarından ayırmasın

    YanıtlaSil
  5. maşallah nasıl tatlılar böyle:))
    yerim ben bunları.
    eskisi gibi gezemememniz normal böyle iki minik delikanlıyla yoruluyorsunuzdur:)

    YanıtlaSil
  6. zeynepçim teşekkür ederim canım sana örnek olsun işte bekarken olabildiğince gez canım benim

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi