Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Mayıs 2009 Pazar

biz yaptık, tramisu yaptık


bugün arslan ;anne!ben biraz hamur yapabilirmiyim? dedi ;onu pişirir yeriz ,sen artık yapmıyosun hep annanem yapıyor (vay tembel hatuun vaay senmisin yemek olayını annenin üzerine yıkan;bööyle suratına çarparlar adamın)
efendicağzıma hemen kendi kendime toparlan kızım sakine senin evin barkın ayrı dedim aldım pılımı pırtımı yukarı çıktım hani annemle üst üste oturuyoruz ya,geçtik oğlumla berabermutfağa hemen evde bulunan hazır keki allayıp pullayıp tramisuymuş ondan yaptık bende tramisuyu daha zor yapılıyor zannediyordum benim mağrifetli ellerimden! herzaman çıkan arslan pastasıymış oğlumla bir güzel yaptık onun tabağında fotoğrafını çekmemi arslan istedi anne ben yaptımya fotoğrafınıda benim tabağımda çek dedi tarifini ilknur cuğumdan aldım ordan bakabilirsiniz::)
sonra daa oğlumla yaptığımız tatlıyı oturup afiyetle yedik arslan kocaman kocaman dört dilim yedi tabii bir oturuşta dğil söylemesi ayıpbenim oğlum ne bulsa götürür anasına çekmiş okadar yiyosunda o yediklerinin üzerine neden sifonu çekiyosun be oğlum hani fesat biri olsa dicem fast bu çocuk yediği yaramıyo değil anam değil kafasına vur elinden oyuncağını al o cinsten benim oğlum....
bu ara bloğu fazla sallamışımmı ne birtürlü güncellemeye fırsatım olmuyor işim bitmiyor be kızlaar eşim evde çocuklar ,birde kayınvalidem de bende bir muhabbet bir muhabet!(bir kaçgündür yok ama!)fırsat bulamıyoruz birtürlü herkese vakit ayıramamki demi ama şurda gelin kaynana sohbet etçez
neyse blogdaşlarıım benimm ütüler yığınla çocuklar oynuyoken bende işimiyapayı bariiii

14 yorum:

  1. Ohh ne güzel yapmışınız canım afiyet olsun:))
    Elerinize sağlık mutlu haftalar:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim sanada mutlu haftalar

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel blogunuz, maydanoz blog topluluğu içerisinde yerini almıştır, başarılar.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim maydonozcum

    YanıtlaSil
  5. merhabalar profilinizde izmiri görünce anılarım depreşti.her ne kadar gurbette olsamda güzel izmirimi özlemiyor degilim..tramisu hem hafif hemde çok leziz bir tatlı size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  6. ok güzel olmuş,ellerine sağlık,oğluşunu öpüyorum,kocaman...

    YanıtlaSil
  7. merhaba,iade-i ziyarete geldim ve blog listenizde olmaktan çok mutlu oldum bende hemen ekliyorum sizi...
    çocuklarınız çok tatlı maşlalah Allah bağışlasın,ve tramisu çok güzel görünüyor ana oğul ikinizinde elne sağlık.

    görüşmek üzere hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  8. içimdeki yolculuk,tatesal,muko
    teşekkür ederim kızlar hepinize iyi haftalar diliyorum

    YanıtlaSil
  9. ne güzel yapmışınız afiyet olsunElerinize sağlık mutlu haftalar

    YanıtlaSil
  10. ellerıne saglık
    cok guzel olmus canım

    YanıtlaSil
  11. Merhaba:)Önce bana yaptığın ziyaretden dolayı teşekkür ederim sana...İyi bir dostluğun başlangıcı olur inşallah.
    Bayıldım senin bu afacanına,büyüğüde çok tatlı ALLAH acılarını göstermesin inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim şanslı amin rabbim hepimizin evlatlarını korusun

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım enfes görünüyor. Geçenlerde ben de yaptım, nefis bir tadı vardı.

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi