Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

10 Mayıs 2009 Pazar

atahanca


çok canım sıkılıyo bugünlerde annemde benimle az ilgileniyor banada sinir geldi ama; hayatımı renklendirmem lazım tabiiki ne yaptım bana en uygun olan şeyi:)ağlama nöbetleri yaparak önce etrafımma herkesi topladım annem,ananem ,teyzemler herkez beni kucağına alıp susturmaya çalıştılar ama ben budurumun keyfini çıkarıyorum içte niçe annemde benimle ağlıyor tabii canımyaa
sonra beni benim gibi bebeklerin olduğu biryere götürdüler,onlarda çok ağlıyorlardı ama ben onları seğrederkenuyumuşum tabii okadar ağlayınca yoruldum;bide gece çok geç olmuştu;doktar amca muayne ederken beni hep güldürdü çok hoşuma gitti,annemde yaşlı gözlerle bana bakarak oda gülmeye başladı annem biraz üzüldü galiba am ben çok sıkılmıştım "anneciğim birdaha beninle ilgiyi kesme bak bozuşuyoruz "


5 yorum:

  1. evet kesin bozuşur.
    hem o bebekmi ağlayan bebeklerin yanına götürüyorsun annesi:))
    yerim ben bu lokumu canımm benim maşallah

    YanıtlaSil
  2. oyy canım benim bu oyuna bir son ver ama bak anne çok üzülüyor.oda seninle daha çok ilgilenecektir biliyorum ben kıyamaz sana.
    bugün anneler günüydü üzmemişsindir inşallah anneyi.bende burdan senin sayende kutlayayım anneciğinin anneler gününü. iletmeyi unutma olurmu kuzum.öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  3. hazır gelmişken yorumlarada el atayımdedim şimdi
    çok iyiyim annem hep etrafımda beni çok güldürüyor
    zeynep teyzecim annem seninyerine,ısırıyo ama,canımhiç yanmıyor çok gülüyorum ben gülünce herkes gülüyor
    ceyda teyzecim bende senin anneler gününükutluyorum annemi hiç üzmüyorum artık bazen geliyolar yine ama fazla uzatmıyorum artık

    YanıtlaSil
  4. selamlar sevgiler canım ne tatlı çıkmış aslan da atahanda..insana enerji veriyor.bu günlerde bir kitap okuyorum "ben bir anneyim" kadriye çiçek yazarı.okumanı tavsiye ederim.bir annenin evladı için mücadelesini anlatıyor.ve evladını daha bir başka seviyorsun okuyunca.kendini daha bir güçlü hissediyorsun.Kusura bakma ya..içimden seninle paylaşmak geldi sadece .

    YanıtlaSil
  5. sarıgülüm kusura bakarmıyım koca evde olunca iş hiç bitmiyor benim çocuklar anneleriyle oyuna bayılır vakit bulamayınca haylazlığı elden bırakmıyorlar:(

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi