Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

20 Nisan 2009 Pazartesi

mimlenmişim ,taşınıyorum

kızlar ben taşınıyorum hadii seze ne oluyor böyle blogları dolaştım şöyle kimse havasında değil gibi geldi şöyle toparlanalım havaların güzelliğine kaptırdık galiba kendimizi ayrıca da aşkınay of olmuş biraz üzüldüm severek okuyordum yazılarını bir haftadır nete giremiyorum sanki bir sürü şeyden haberdar değilim gibi geldi :)

vee arkadaşım sarıgülün sorularına geldi, sıraaa


  1. Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca kabus görmek istermiydiniz?

ah be gülüm ben o yatağa huzurla yatamadıktan sonra ne yapayım parayı ihtiyacım kadar olsun yeter hatta evde para işleriyle genelde eşim ilgilenir bir yere gidince de bana çok kızar kesin para almamışsındır yanına der tabii parasızda olmaz ama beraber olunca ödemeyi o yapıyor ya! benimde işime geliyor tabii::)


2)Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?


nasıl yaparım be gülüm rabbimin sunduğu sayısız nimetlerden iki tanesi nasıl vazgeçerim onlardan


3)Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?


tabiiki hayır hani kemal sunalın öyle bir filmi var yaa rüyasında görüyor öleceği anı ben de öyle telaşe vermek istemem heryeri sonra salya sümük ilk anneme sarılırdım heralde öhöööööö


4)Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?


kız seni allah kahretmesin nasıl sorular böylee zaten içim tuhaf ;eşime kocamaaaan sarılırdım çocuklarımada ama rabbimden dileğim benim canımı onlardan önce alsın yani mümkünse

5)Bir yıl boyunca her şeyin mükemmel olduğu ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını istermiydiniz?

isterdim;mükemmelliği yaşıyorum sunuçta ama benim için mükemmellik kocam çocuklarım yanımda olsun her istediğimde kocaman sarılayım onlara yeter::)unutsamda mutlaka huzuru yansıtır

6)Eviniz yanıyor,aileniz ve siz kurtuldunuz.Son birkez daha eve girme şansınız.olsa neyi kurtarırdınız?mutluluğumu yansıtan ,mutlu günlerimi anımsatan herşeyi diyebilirim bide temizlik malzemelerimi heralde

6 yorum:

  1. keyifle okudum canım.çok güzel cevaplamışsın.ben de dedimya sorular tuhaf diye...

    YanıtlaSil
  2. BEN DE KATILIYORUM SANA BEN DE BAHAR TEMİZLİĞİ YAPTIMDERKEN EPEY UZAK KALDIM AMA SANKİ HERKES TE ÖYLE BİR REHAVET VAR.CANLANMAK LAZIM.

    YanıtlaSil
  3. ben bu mım ısını sevıyorum ne guzel bır mımmıs cevablarında cok guzeel canım

    YanıtlaSil
  4. yeni evinde huzurunuz ve saglıgınız daim olsun arkadaşım sevgilerr

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin ev taşımak çok yorucu.
    yangında evden kurtaracak şeyler olarak temizlik malzemelerini alma fikrine bayıldım vallahi:)))

    YanıtlaSil
  6. canım peketın elıme ulastı ne cok zahmet etmıssın canım benım nasıl sevındım anlatamam :) cok cok tesekkur ederım

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi