Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

7 Nisan 2009 Salı

biraz yokum

kızlaar elektrikler gitti benim bilgisayar zarar gördü servide gönderdim ne zaman gelir bilmiyorum yazacak çok şey var ammmaaaaa:(

9 yorum:

  1. Geçmiş olsun efendim,inşallah yakında düzelir..:))

    YanıtlaSil
  2. gelince yazarsın artık :)

    YanıtlaSil
  3. çok kötü oluyor böyle pc siz :( umarım en kısa zamanda kavuşursun cnm bilgisayarına

    YanıtlaSil
  4. en kısa zamanda dçnmen dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. yine yanlış yazdım dönmen yazacaktım.affola...

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun.
    Umarım düzelir bir an önce.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun dilerim bir an önce yapılır sizi çok özletmeyin

    YanıtlaSil
  8. ay en kısa zamanda donersın canım ınsallah ozlerız bız sızı:))

    YanıtlaSil
  9. hepinize teşekkür ederim arkadaşlar zehracım yaa acaba benim mektubu katlettiler heralde sana ulaşmadımı :?

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi