Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

11 Nisan 2009 Cumartesi

ben geldiiim


yorum yazan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ama maalesef bilgisayarım hala servistee hain servisçi hala getirmedi yaa bak nasıl sinir etti beni sadece pawsapı (doğru yazmışımdır umarım)bozuldu sadece, bir ara bilgisayar faresiydim her şeyden anlardım 2gb lık bir bilgisayarım vardı,onu boza yapa her haltını öğrenmiştim tabii ozaman çoluk çocuk yoktu işim gücüm işimmmdi ;)yani kocam amerikaya gidiyo diye iş sevdasından vazgeçmiş değilim ama hayırlı zamanı bekilyorum rabbimin bana sunacağı o hayırlı zamanı neysee kızlar nerden nereye geçtim bak sen benim bilgisayar bozul elektrik gediyo gibi yaptı woltaj düştü pc den garip kokular gelmeye başladı kapattıktan sonra anladım ki pc hastalanmışş:(
şimdi sevgili eşimin ablasından yazıyorum çok severim ablacığımı ama kaçmak zorundayım bak fotoğrafsız yazı eksik yazı gibi geliyor ama idare edin arkadaşlar hepinizi çook seviyorum bide yaz geldi ya insan evde zor duruyor daha öncede yazmıştım yazılarımda izmirimin sıcağı yapış yapıştır nisanda milleti bıraksan donla gezcek sokokta::)allahtan ben donla gezemiyorum ama atahanın donlu fotoğraflarını size göstercem (ne biçim yazı oldu beee)

1 yorum:

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi