Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

15 Mart 2009 Pazar

yorgun çocuk ,yorgun anne


bugün havaya aldandık maaile pikniğe gitmeye kaltık sonra bir kapattı hava bulutlar güneşin önüne geçti hava soğudu vesaire... bizdesuyumuz bitmiş sualmaya gidelim dedik izmirin suları malum hem kireçli hem şu arsenik olayını hala atlatamadı babamız suları doldururken bizde halamızla beraber parkta vakit geçirdikbuna en çok arslan sevindi tabii mutlu geçirililen günün sonunda dağınık eve gelen misafir beni çok heycanlandırır misafirim geldiğinde onu hep mutlu göndermek isterim evimden bazı sorunlar oluyo buyüzden ama inadına onu mutlu etmek için elimden geleni yaparım hele bu misafir eşimin ailesindense ben daha bi pervane olmaya çalışırım bizimkilerse sorun yok bizimkiler dediğim annem ablamlar zaten diğerleride önemli sıfatına girer neysee onları atlattım arslanı banyo yapıp uyuttum
bugünden birkaç fotoyla veda ediyorum hepinize


şöyle bir okudumda yazdıklarımı ne çok hatalı çümleler kurmuşum öyle neyse arkadaşlar kaçtım been idare edin artık......Posted by Picasa

17 yorum:

  1. İmrendim size,ne güzel hiçbir fırsatı kaçırmıyorsunuz,çocuklarınızla bir yerlere gidiyorsunuz.Ben çok uyuşuğum bu aralar,artık toparlanmam lazım.

    YanıtlaSil
  2. havalarda hic belli olmuyor degilmi gülüm yaa ama günesin isiltisi güzel yansimis fotoya:) resimler harika canim melegimiz ne güzelde uyurmus öylee ooh ohh öptüm cok cok...

    YanıtlaSil
  3. arslannnn mışıl mışıl uyu teyzecim tatlı rüyalarrr

    YanıtlaSil
  4. teşekkür edrim denizcim ee iki çocuk olunca ev ziyaretleri bitiyor sokak ziyaretleride havaların insafına bakıyor

    YanıtlaSil
  5. maşallah canım sana iki bıdıkla yine iyi hallediyorsun işleri.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim kuzularım ve ben
    sanada teşekkürler aşkınay canım haklısın hava konusunda ama izmire bahar hiç gelmiyor direk yapış yapış sıcağa yakalanıyoruz bizde şimdiden havamızı alıyoruz::)

    YanıtlaSil
  7. cavidancım bide banaa soor

    YanıtlaSil
  8. slm canım ziyaretine çok memnun oldum ALLAH 2 tane dünya güzelini nazardan korusun izmir çok güzel bir şehir nisanın 18 zinde ordayız bizde inş

    YanıtlaSil
  9. ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkürler.her zaman beklerim canım.
    oğluşların çok tatlı MAŞALLAH.ALLAH bağışlasın.sevgiler.

    http://arzumcum.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  10. masallah ne guzel vakıt gecırmıssınız :)

    YanıtlaSil
  11. kış bitiyor yaz geliyor artık hepimiz güneşi özledik biraz açsa hemen atıyoruz kendimizi dışarı helede çocuklar varsa ama bu mevsimde dikkat etmemiz gerekiyor çıkıyoruz geliyoruz 1 hafta hastalıkla uğraşıyoruz senin güzel geçen gününe sevindim sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  12. maşaallah çok güzel çocuklarınız var Allah bağışlasın ..

    YanıtlaSil
  13. Masallah cocuklarin cok tatliiiii... sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. desteğin için çok teşekkürederim.ailenle herşeye rağmen güzel vakit geçirmişsiniz.güzel bir haftan olsun.sevgiler

    YanıtlaSil
  15. maşallah çok tatlılar iki çocukluluk zor olsada iyi yanlarıda var kardeş kardeş oynuyorlardır

    YanıtlaSil
  16. Selam. iade-i ziyaret :) çocuklarınızı öpüyorum 2 çocuk zor ama ondan zoru ikiz çocuk :) Ben de var ordan biliyorum:)) İkisi bir arada çıkıyor sizde de. Biz de fırsatları kaçırmayanlardanız. Zaman çok hızlı her an'ın tadını çıkarmakta fayda var. Sevgiler
    annemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Çanakkale,
    Geçilen Sırat
    Çanakkale,
    Kurtuluşa berat

    Çanakkale,
    Küfre kale
    Çanakkale,
    Tevhîd ile

    Çanakkale,
    Dillerde tekbîr
    Çanakkale,
    Allah bilir.

    Çanakkale,
    Düşmana çekilen set
    Çanakkale
    En görkemli şehadet.
    Çanakkale Şehitlerini Saygıyla Anıyoruz..........

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi