Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

4 Mart 2009 Çarşamba

umut








umudun bekçileriyiz aslında hepimiz ;sevgi ,mutluluk ,yaşam seçeneği pardon yaşamak için hayat terciği sanki bir sürü güzel seçenek varda önümüzde biz en güzel olanı tercih ediyoruz tabiiki insan ne ektiyse onu biçer ama hiçmi kaderini yaşamıyor insan saçmaladım yine kızlar bazen dalıp gidiyorum işte nerede umutlarım nerede arzuladığım onca şey derken bulutların tepesinden kendimi yere çakılmış görüyorum ,bu ara duygusalmıyım neyim geliyorlar arada böyle; bugünlerde eşimle doğa turuna çıkmış gibiyiz sürekli yeşil alan ,temiz hava, bol gıda arslanda böyle bir koşuşturma mangal keyfi,coşma falan


müthiş fikirlerim var bu aralar ;rabbimin izniyle harika işlere gişicem kurban olduğum yaradanım bu sefer sen yarıda bırakma ne olur
giderayak fotoğrafını çekeyim dedim miniğimle babasını birtürlü güzel bir poz yakalayamadım bende karıştırdım öyle salata şeklinde sunayım dedim sıra mangalda
dedim doğa aşkı tuttubu ara diye yine menemen taraflarında köy gibi bir yerdeydikbugün mangalın son halini çekebildim sadece bide mangalcıbaşlarını (nedemekse!)fazla net değil ama solda eşim olur kendileri

13 yorum:

  1. oh kardeşini nasıl da öopmüş....
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. offf offf ne güzel bir foto mangalın kokusu buralara geldii neyse allah huzurunuzu bozmasın sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. sağol smilena,gaza geldimi öpüşüyo öyle
    üç böcek bir çiçek,buyurgel sanada yaparızbir mangal canımbenim

    YanıtlaSil
  4. bütün fikirlerini hayırlısıyla gerçekleştirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim fundacım seninde inşallah

    YanıtlaSil
  6. Gönlünden geirdiklerin senin için hayırlısıyla olur inş. Rabbim utandırmasın

    Keyifli ve mutlu bir hafta sonu diliyorumm ;)

    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  7. masallah mınıklere. ayy bayılırım kaburgaya.. rabbım agzınızın tadını bozmasın ve duaların kabul olsun
    sevgıler

    YanıtlaSil
  8. oh oh afiyetler olsun gülüm harika görünüyor,keyifli bir haftasonu diliyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. amiin yasemincim teşekkür ederim
    buyur ümmügülsüm sanada yaparız bir hafta sonu sende buyur aşkınaycım

    YanıtlaSil
  10. Dünya Kadınlar Günün kutlu ve Mevlid Kandilin mübarek olsun.Allah dualarımızı kabul etsin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Metehanın annesi Şirin ;teşekküt ederim hayatım seninde öyle olsun

    YanıtlaSil
  12. Harika görünüyor mangal. Canım çekti :)

    YanıtlaSil
  13. Ayy bizi cagirmak yokmu?
    Nasil gecti kiz bogazindan bizsiz?

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi