Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

31 Mart 2009 Salı

mektup vaar,arslanın kafasında nevar? atahan ne halde,ekildiim










bu gün markete gittim gelirken posta kutusunda bir sürü zarf teker teker bakıyorum hepsine bir de ne göreyim cnım yeni hamile zehracım kart yollamış bana birsürüde güzel hediye göndermiş canım yaa ben daha benim paketimden haber bekliyorum senden; gittimi gittmedimi diye senin paketini görünce şaşırdım canım, sıkta yazmıyor çok beğendim hediyelerini yüreğine sağlık canım benim en kısa zamanda yollayacağım mektubunu




ben mektubu okumaya çalışırken sizce arslan la atahan ne yapıyoor ?asla tahminedemezsiniz ;ben mektubu okumaya çalışıyorum arslan anneee diye bağırdı yanına bir gittim bu halde ;hadi arslanla ilgileniyorum atahanın sesi geldi nerden sice; ben pusetine koymuştum mutlu mutlu trt çocuğu izliyordu yavrum ya sesi nerde sen nerdesin derken birde baktım atahan hoop pusetten kaymış....aman yarabbim deyip hepimiz birden bastık kahkahayı evin içinde:;))sonra durum bu hale geldii:;)
bliyorsunuz pazar günü seçim telaşı vardı bu konuda ben fazla yorum yapmak istemiyorum tüm türkiye için hayırlı olmasını tüm kalbimle dua ediyorum her zaman da dua etmişimdir ülkem için milletim devletim için elimden başka şey gelmiyor ki::((ayrıca ne devrik bir cümle olmuş böyle

neysee blog kardeşlerim benim misafirim gelecekti pazar günü tüm sanal alemin huzurunda bana gün verdi hepiniz şahitsiniz sen o yoğunlukta ,iki çocukla kalk onca şey yap numarasıda yoktu ki arıyım kaybetmişim benim simkart değişince numaralarda değişti sevgili mutlu çocukların annesi ayşe hanımefendü sizgelmeyince bizde çocuklarla oturduk afiyetle yedik herşeyi bir kaçının fotoğrafını çektim ibret-i alem için yanına gözlemeyle ıslak kek yaptım yedikten sonra aklıma geldi fotoğrafını çekmekmek en çokta şu içli köfteyi yaparken az uğraşmadım


eh ayşe alacağın olsuun

14 yorum:

  1. su ev derdinden kurtulayim bende sana yazacagim gülümsün...oglus kaydiracmi zannetmis onu hayirdir neyseki allah korumus..yine cok yakisikli cikmislar masallah:)afiyetler olsun:)bayilirim islak kek gözleme icli köfte ellerine saglik cok severim bende,ah bir yakin olsaydik damlardim dermisim cekinmeden:)maksat muhabbet olsun agzimizda tadlansin,kiz bosverin siz amerikayi buraya gelin en iyisi birlikte yapar yeriz:)sevgiler canim öptüm coook..kuzucuklarida:)

    YanıtlaSil
  2. komik cocuklar:) masallah onlara:)

    YanıtlaSil
  3. Sakine sen ne diyosun ekildim filan haaa!!

    Seni aramadigim yer kalmadi; telefon aciyorum "bu tel kullanilmiyo" diyo!
    annene gittim evde yok!
    bir saat sonra tekrar gittim gene yok!
    sonra annenin komsularina haber verdim, dersiniz geldigimi dedim...
    Hakanla evinizi aramya calistik; ama yeni evinize hic gelmedigimiz icin dolas dolas haliyle ne tahmin edebildik ne de bulabildik!
    Hakan'in sarji bitmisti ve internete giremiyorduk, eger girebilsek ev teline ulasma imkanim vardi. neyse tek yanlisim su olmus; herhangi bi int. cafeye gidebilirdim aslinda!

    neyse nasip degilmis demek ki ki gelemedik iste!!

    eve gelir gelmez netten ev telinizi buldum, hemen aradim, k.validen cikti, evde olmadigini soyledi!!

    bakalim bugun bi daha arayim, insaallah ulasabilirim bugun bari sana!!

    hihhhhhh...

    ;))

    YanıtlaSil
  4. kekleride o pempe filin ustundekinide yerim ben :) masallahhh!!

    YanıtlaSil
  5. aşkınay canımsıın gelgüzelim benim kapım misafire hep açıktır sen gelsanada yaparım en güzellerinden

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim nergisce
    ayşem eminmisin doğru numarayı aradığına yaaabak çok üzüldüm şimdi;(
    dilekçim teşekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil
  7. ziyaretine teşekkürler...yaa ne bileyim bazen insan kafa dinlemek istiyor..ama onsuzda evin tadı yok be güzelim...kuzucuklarını benim için öp olurmu ..çok tatlılar maşallah...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım bebişlerde süper çıkmışlar allah onları kazalardan korusn sevgiler

    YanıtlaSil
  9. arslanın kafasındaki ne repçi aslannn:))kıs atayıda kemerle baglasana maazallahh:))şekrcim misafir kısmet olmamış gelememiş bn bu ara geziom ugrar yerdim kıss:)))mamalardaa çok güsel duruyorr by

    YanıtlaSil
  10. sibelcim hoşgeldin bloğuma onlarsız olurmu hiç yaaa:)
    üç böcek bir çiçek :teşekkür ederim canım benim allah razı olsun
    havvanur:canım benim çorap güzelim çorap ata nın çorabı canım normalde kemerle bağlıyorum ama yerdeydi tehlike yok diye bağlamadım biraz rahat hareket etsin dedim ama sonuç ortada

    YanıtlaSil
  11. Ellerie sağlık.
    Bebekler harika görünüyor. O ne eğlence....

    YanıtlaSil
  12. Cocuklarin cok mutlu gorunuyorlar ne guzel...
    Ah yakin olaydik ben gelirdim, yaptiklarin nefis gorunuyor, hastayim zaten :P bisey yiyemiyorum, iyi gelirdi valla canim :)
    Opucukler sana...

    YanıtlaSil
  13. ferahçım teşekkür ederim hayatım gel ben sana ıhlamur da yaparım ama teker teker gelin de hepinizle şööyl ayrı ayrı sohpet edeyim kocamda gidiyo zaten;(

    YanıtlaSil
  14. ne denirki çok mutlu oldum teşekkür ederim canım . güzel yürekli kardeşim :)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi