Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

19 Mart 2009 Perşembe

mektup geldi




mektubum gelmiş taa uzaklardan teşekkür ederim aşknaycım bende hemen cevap yazdım postaya verdim bile canım benim hediyelerini de çok sevdim....


ayrıca bugün doktor kontrolümüz vardıatahanım bu ay az kilo almış bunun için çok üzgünüm sadece 400 gr almış boyu da üç santim uzanış minik yavrumla dahafazla ilgilenmem gerekiyor minik yavruum

seniçok seviyorum annecim bugünlerde seninle ilgilenemediğim için beni affet olurmu bebeğim aslında mutlu bir bebeksin ama ben.......

11 yorum:

  1. canimsin toparlanir üzülme sen masallah yakisikliya mektubun ulasmasina cok sevindim canim öptüm cok cok sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Sakineee!!! haftaya oraya geliyoruz bi aksilik olmazsa ;) ararim, goruselim insaallah ;)

    optum kuzularini da senide.....
    hem masaallah Atahan cok hizli buyuyor, hic sIkma canini, bence hicte az kilo almamis zaten, masaallah bak boyuda uzamis... ;)

    YanıtlaSil
  3. oğlun kaç aylık ve kaç kiloki üzülüyosun canım benimki 18 aylık 10 kilo.

    YanıtlaSil
  4. ayşeee bekliyorum canım benimmm mutlaka ara

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim aşkınaycım

    YanıtlaSil
  6. kuzularım ve ben oğlum üç buçuk aylık 7 kilo kilosu iyi ama son ay sadece 400 gr almış

    YanıtlaSil
  7. canım benim sağlıklı olsun inşallah ,mutluluk en güzel ilaç kilodan bile iyi gelir ona, senin sevgin kiloda yapar ama neden böyle olmuş :)maşallah subhanallah okuyalım bebişimizi rabbim şifacısı olsun sevgiler canım

    YanıtlaSil
  8. şu aşkınay dünya tatlısı hepimizi nasılda sevindiriyor. güle güle kullan hediyelerini canım. Kuzucuğunada geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. canım üzülme her ay aynı hızla alacak değilya.maşallah çok mutlu görünüyor..
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim seldacım canım ya dua et emi canım benim
    evet esracım aşkınay insanları mutlu etmesini iyi biliyor rabbimde hep onu mutlu etsin
    smilena sanada teşekkür ederim canım benim

    YanıtlaSil
  11. CANIM OĞLUŞUNUN KİLO ALMASI OKADAR ÖNEMLİ DEĞİL VİTAMİNLİ ŞEYLER YEMESİ DAHA ÖNEMLİ SAPLIKLI HAFTA SONLARIII SEVGİLER...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi