Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

1 Mart 2009 Pazar

ilginç pazar.köy gezisi



bana can verene nasıl uzak kalabilirim ki benim için bu gün tarihe geçicek birgündü yıllardır yapmam gereken omuzlarımda bir yük olan bir sorumluluğu yerine getirdim bugün mutlumuyum bilemiyorum ama mutsuz değilim sizlerle paylaşmayıçok isterdim ama beni çok yaralayan birşey bu ama artık bu yaranın üzerine gitmeliyim heralde (ne çok ama dedim)ve bu yarayı kapatmalıyım artık rabbim hayırlıyollarda yürümeyi nasip etsin kızlar bu ara dua edin benim için çok ihtiyacım var


tabii beni çok mutlu eden birsürü şey oldu aslında bugün sabah saat06 30 sularında bir telefon geldi eşimin ablasının kızı profösyonel spocu cirit dalında yarışı vardı birinci olmuş bir pürneşe kargatulumba gittik onu garajdan aldık sonra şerefinekahvaltı yaptık hepberaber güne erken başlayınca çok iyi kullanıyorsun tabi erkenden bastık gaza istikamet bizim köy ,köyderken uzak biryer değil tabii bizim eve onbeş km ya var ya yok memene hanesayısı giderek azalan ve hane halkının hemen hepsinin dayım,büyük dayımlar vebüyük teyzemlerden oluşan günerli köyü temiz havası vebuara buğdayekildiği için kahverengi görüntüsüyle annemin cenneti pekmanzarası yok uçsuz bucaksız arazi heryersadece kafadinlemeye gelen birkaç köy fakirinin yanında yeni yapılmakta olan villlara sahip minik bir köy ;temiz havasıçarptı heralde başım fena ağrıyorarslan orda öyle mutlu oldu ki defalarca düştü toprağa ,defalarca üzerini değiştirmek zoruda kaldım havada çok güzeldi bizim şansımıza normalde orası ova olduğu için çok serinolur karşıyaka da binalar fazla ve yüksek olduğunda geneldeçok soğuk değil ama orasııı buz buz neyseki bugün soğuk günlerini yaşatmadı bize günerli köyü çok mutlu oldu arslan miniğim de sürekli uyudu pardoon bir ara yengemle beraber poz vermek için uyandı

14 yorum:

  1. ne güzel bir gün gecirmissiniz gülüm mutlu dolu günleriniz bol olsun insallah dualarimiz seninle canim Allah kötü gün göstermesin öptüm seni...

    YanıtlaSil
  2. pazar gezmesi keyifliymiş rabbim daha güzel günler yaşamayı nasip etsin. köyünüzün fazla hanesinin kalmaması üzücü benim anne köyümdede kimse kalmamış insanların büyük şehir sevgisi birgün terse döner inşallah olan değerlerine ve yaşamlarına sahip çıkmaları duasıyla

    YanıtlaSil
  3. duasız üşür yürekler.dualarda buluşmak üzere selam ve dua ile arkadaşım emanetcilerin en güzeline emanetsin inşaallah

    YanıtlaSil
  4. Sakinecigim, ne iyi etmissiniz koyunuze gitmekle, bak Arslanda cok eglenmis hem...Ilk paragrafta yazdiklarini anladim sanirim canim...Insaallah tez vakitte hersey duzelir..dualarimdasin...

    YanıtlaSil
  5. NE MUTLU HARİKA BİR GÜN GEÇİRMİŞSSİNİZ...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir pazar olmuş.dilerim sıkıntılarından en yakın zamanda kurtulursun.

    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  7. imrendim vallahi insan şehirden o kadar sıkılıyor kibazen kafa dinleyecek yer arıyor çok güzel birgün geçirmişsiniz gerçekten

    YanıtlaSil
  8. İnanır mısınız ben ne babamın ne de annemin köyünü görmüş değilim şimdiye kadar.Tabii kendileri de gitmedikleri için bizimde görme şansımız olmadı, o yüzden köyüyle bağlantısını koparmamış insanlar çok hoşuma gider,özenirimde aynı zamanda.
    Sıkıntılarınız her ne ise umarım yakın zamanda geçer.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim aşkınaycım sanada mutlu günler canım benim
    havvanur;sağol canımbenim bu ara dualara öyle ihtiyacım varki
    ayşecim vallahi çok iyi geldi bize herzaman gidemiyoruz böyle bol zamanı orda değerlendirmek hepimize iyi geldi rabbim başka dert vermesin be gülüm denizcim sende buyur
    candan tarifler ve smilena sizlerede çok teşekkür ederim
    deryacım evet canım bizde çok sık gidemiyoruz ama böyle kafa dinlicek biryerin olması şehirde yaşayan köy fakirlerine iyi gelir gülüm gelin hepberaber gidelim

    YanıtlaSil
  10. Galiba hepimizin yuzlesmesi gereken korkulari var :)) Harika bir sey yapmissin :)

    YanıtlaSil
  11. Selam arkadaşım

    bloğun bugün aktif listemde
    izleyecilerine eklendim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Allah bağışlasın yavruların çok tatlı maşallah
    iyi geceler canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. cok tatlı masallah cocuklarınız allah bagıslasın
    bu arada blogunuzu arkadas lısteme ekledım

    YanıtlaSil
  14. sıkıntıları atlatman dileğiyle canım, dualarım seninle..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi