Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

12 Mart 2009 Perşembe

fethiye macerası






bir çılgınlık daha yapıp fethiye ye gittik bir kaç günlüğüne sizlerden uzak kaldım benim miniğim de arabada hiç üzmedi annesini

hava böyleydi giderken
bayıldım bu manzaralara hava biraz düşündürdü bizi pek umduğumuzu vermedi ege havası değişir dedik değişmedi ama müthiş enerji yükledik kendimize hepinize mutlu hafta sonları diliyorumumarım sizin haftasonunuz böyle bulutlu olmaz çektiğimmanzara fotoğraflarında bir kaç tane

8 yorum:

  1. kıs fethiye çeşme ne çok geziosunuz bodruma ne zaman gitceksiniz şaka gez arkadaşım tüm kış oturduk bnd habire dışarlardayım sefamız olsun iyi hafta sonları bayyy

    YanıtlaSil
  2. annesını uzmeyen oglusa kocaman bı masallah:)
    boyle havalarda arabayla yolculuk super olur
    bu arada tek cercevede 4 bes resmı nasıl yukluyorsunuz yapmak ıstıyorum nerden yuklendıgını bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım:)
    sevgıler

    YanıtlaSil
  3. havvanur;bodruma gidiyoduk yoldan döndük şekerim gelberaber gezelim
    ümmügülsüm teşekkür ederim canım picasa dan yapıyorum ben netten indirdim

    YanıtlaSil
  4. bebeginiz cok tatli.masallah diyorum.arada guzeldir boyle cilginlik yapip kendini yollara vurmak.

    YanıtlaSil
  5. oh ne iyi etmissiniz gülüm manzara süper,keyifli pazarlar öptüm seni...

    YanıtlaSil
  6. sermoon hoşgeldin teşekkür ederim;evet iyi geliyor çılgınlıklar bazen

    YanıtlaSil
  7. aşkınaycım sana da iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  8. Rabbim bol bol guzellikler ihsan eylesin size ve ailenize... Daha guzel gunlere ins. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi